Deli

Spremembe v digitalnem marketingu so nenehne in za mnoga podjetja ravno to predstavlja velik izziv. Za blagovne znamke pa je ključno, da sledijo trendom, jih uvajajo v poslovanje in tako ostanejo korak pred tekmeci.

Digitalni marketing temelji na trendih iPROM Novice iz sveta

Novosti in trendi so stalnica digitalnega marketinga in tudi v letu 2019 bo razvoj tehnologije vplival na spremembe v digitalnem ekosistemu. V nadaljevanju je predstavljenih nekaj trendov, ki jih je priporočljivo vključiti v marketinške strategije.

Vzpon klepetalnih robotov

Klepetalni roboti že nekaj časa ustvarjajo nove oblike odnosov med posameznikom in blagovno znamko. Z umetno inteligenco so napredovali do te mere, da niti ljudje na drugi strani ne morejo določiti, ali govorijo z robotom ali s človekom. Klepetalni roboti podjetjem prinašajo številne priložnosti, med katerimi so pridobivanje potencialnih strank, 24-urna razpoložljivost in večja stopnja personalizacije.

Prevlada video oglasov

O digitalnih video oglasih se je veliko govorilo tudi v preteklosti. Strokovnjaki napovedujejo, da bodo do leta 2022 videoposnetki predstavljali več kot 82 % celotnega internetnega prometa. Mnoga podjetja se držijo načela, da video pove več kot milijon besed.

Vpliv vplivnežev

Marketing z vplivneži je kot pomembna komponenta komuniciranja s potrošniki postal stalnica in hiter razvoj tehnologije omogoča doseganje novih razsežnosti. Vplivneži v spletnem okolju nadomeščajo mnenja prijateljev in znancev ter tako postajajo pomembna referenčna točka potrošnikov. Vplivneži so vroča tema že nekaj časa in tudi v letu 2019 ne bo nič drugače.

Umetna inteligenca

Za umetno inteligenco ni omejitev. Umetna inteligenca omogoča bolj ciljno usmerjeno oglaševanje, ki potrošnikom omogoča personalizirano izkušnjo. Umetna inteligenca je tako postala temelj sodobnega digitalnega marketinga in ključ do odličnih rezultatov.

Personalizirana e-pošta

Poplava oglaševalskih sporočil povzroča komunikacijsko gnečo in prav zato je priporočljiva uporaba personaliziranih sporočil, ki jih je smiselno vključiti tudi v e-poštne kampanje. Po mnenju strokovnjakov kar 48 % potrošnikov nakupom nameni več finančnih sredstev, ko prejmejo personalizirana sporočila.

V digitalnem marketingu se vsak dan pojavljajo novi trendi in smernice, ki ustvarjajo nova pravila. Podjetja naj raziskujejo in sledijo novim trendom, saj je to pomembno za uspeh in svetlo prihodnost podjetij.

Deli

Arhiv