Izginjanje konvencionalnih internetnih povezav, zasebnost samo za bogate, obogatena resničnost, manj dela, internet preko meja zemlje ... Vse te internetne spremembe bodo vplivale tudi na digitalni marketing, ki bo čez 15 let videti precej drugače, kot ga poznamo danes.
Internet se spreminja in spreminjal se bo še naprej. Tako naj bi v naslednjih 15 letih izginile konvencionalne internetne povezave, zagotavljanje zasebnosti bo samo še za bogate, obogatena resničnost bo igrala pomembno vlogo, manj bo dela za kvalificirane ljudi, internet pa bo šel prek meja Zemlje.
Kaj pa vse te spremembe pomenijo za digitalni marketing? Kakšen bo digitalni marketing čez 15 let?
Optimizacija resničnosti. Blagovne znamke bodo morale, s prihodom obogatene resničnosti in vse več digitalnimi interakcijami v fizičnem svetu, združevati tradicionalne in digitalne modele oglaševanja.
Vsebina, prilagojena posamezniku. Uporabniki bodo dostopali do za njih prilagojene vsebine takoj, kadarkoli, kjerkoli. Temu se bodo morali prilagoditi tudi oglaševalci in uporabnikom ponujati izkušnjo, ki bo zanje takoj koristna.
Izumrtje ne-digitalnih oglasov. Ko bo internet povsod in koncepta »povezanosti« ne bo več, bo tradicionalno oglaševanje, kot ga poznamo danes, slej ko prej izumrlo. Tukaj so mišljene predvsem oprijemljive oblike oglaševanja (oglasni panoji, časopisni oglasi …).
Zasebnost – skrb številka 1. Uporabnike bo vse bolj skrbela njihova zasebnost, saj se bo tehnološka industrija vse bolj monopolizirala, uporabniki pa bodo vse bolj odvisni od tehnologije. Tako bodo v prednosti podjetja in blagovne znamke, ki bodo ponujale vrednote iz »starega« sveta in ciljale na nišne kupce, ki bodo želeli ostati »nepovezani«.
Zmanjšana tekmovalnost. Zahvaljujoč sofisticiranim algoritmom in samoučečim se strojem, bo manj dela za ljudi. Manj dela pomeni manj posla. Podjetja, ki pa bodo preživela, se ne bodo tako hitro prilagajala novemu sistemu. Kar pomeni, da bomo imeli večji dostop do virov, kar smo si vedno želeli, bo pa to ponujalo manj podjetij. Če bo vaša blagovna znamka med tistimi, ki bodo ostale, potem boste lažje našli svojo razlikovalno prednost pred drugimi.
Nove družbene interakcije. Družbena omrežja so veliki zbiratelji različnih vsebin. V prihodnosti pa se bodo interakcije na teh omrežjih razvijale in napredovale. Tako bodo posamezniki vsebino, ki jo bodo objavljali, lahko z drugimi delili na še bolj neposreden in interaktiven način (z nosljivo tehnologijo, kot so leče ali očala, ki omogočajo obogateno resničnost).
Fizične interakcije (iz oči v oči) redke a visoko cenjene. Prihodnje generacije bodo imele za normo digitalne interakcije. Kar posledično pomeni, da si bodo ljudje še toliko bolj želeli fizičnega stika z drugimi. To pa bo dajalo prednost tistim podjetjem, ki jim bodo to nudila.