Deli

Evropsko nogometno tekmovanje Euro 2016 se nezadržno približuje, zato se vsi uradni sponzorji pa tudi druge večje znamke že trudijo z oglaševalskimi kampanjami, povezanimi s tem dogodkom. Pri tem so nekatere manj, druge pa bolj uspešne.

Digitalne kampanje za Euro 2016 - iPROM Novice iz sveta

Blagovne znamke, ki se z do sedaj videnim še niso izkazale, so na primer Turkish Airlines. Njihova digitalna kampanja je zaenkrat precej klasična; podelitev kart kot spodbuda za večanje izpostavljenosti v družbenih medijih, tudi mikro stran je precej dolgočasna. Veliko prostora za izboljšave imajo še Puma, Lipton in Kia.

Bolj obetavna pa je kampanja za Hyundai. Gre za pravi ekspreimentalni marketing, kjer si bodo lahko oboževalci, ki se samih tekem ne bodo mogli udeležiti, prek spletne strani in 360-stopinjske avdio-vizualne izkušnje ogledali vse najpomembnejše stvari, ki se bodo dogajale na tekmah in to čisto od blizu. V ta namen so pripravili tudi »hashtag« #footballheaven. Kombinacija tega dogodka in izbranega »hashtaga« odlično deluje pri nogometnih navdušencih. Tudi kampanji za Adidas in Carlsberg imata potencial, da lahko postaneta dobri digitalni kampanji za Euro 2016.

Deli

Arhiv