Več kot polovica direktorjev je prepričanih, da obstaja kar nekaj ovir, ki jih še morajo premagati, da bodo njihova podjetja v koraku z digitalnim svetom. Med drugim so to odkrivanje navad novih kupcev, pomanjkanje podatkov in pravne zagate.
Podjetji Altimeter in Phronesis Partners sta v aprilu izvedli raziskavo med 528 strategi in direktorji podjetij iz različnih panog v Severni Ameriki in Zahodni Evropi o njihovi digitalni preobrazbi. Od naštetih šestih ovir za doseganje digitalne preobrazbe jih je večina rekla, da so vse »zahtevne« ali »zelo zahtevne«.
Spoznati nove potrošnike in njihovo vedenje je med ovirami na prvem mestu z 71 odstotki, sledita še pomanjkanje podatkov, ki bi upravičili preobrazbo (69 odstotkov), ter vprašanje skladnosti in pravna vprašanja, povezana z njo (67 odstotkov).
Kar je zanimivo, je to, da je raziskava pokazala, da so ti isti izzivi med anketiranci prepoznani tudi kot tisto, kar digitalno preobrazbo poganja naprej. Širjenje navad potrošnikov in njihove izbire ter sledenje novim predpisom so glavni razlogi, ki potiskajo njihove organizacije k vse večji digitalni preobrazbi.
V tem trenutku se direktorji in tržniki sicer zavedajo, da je pridobivanje digitalne zrelosti v njihovih podjetjih ključnega pomena. Je pa kar nekaj drugih raziskav, ki kažejo na to, da jih ima veliko težave pri njenem dohajanju. Tako naj bi imela podjetja težave s prilagajanjem kulture podjetja digitalni tehnologiji, poleg tega mnogi še ne vedo, kdo naj bi prizadevanja za digitalno preobrazbo sploh vodil.