Deli

Pandemija še naprej močno spreminja vedenje potrošnikov, digitalna preobrazba pa je nujno potrebna za preživetje podjetij.

Digitalna preobrazba ni krilatica, ampak nuja - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija koronavirusa je podjetja prisilila, da digitalizirajo celoten poslovni model, pri čemer so številna preobrazbo doživela praktično čez noč.

Digitalna preobrazba vam ne bo vzela preveč časa

Mnogi strokovnjaki so bili do nedavnega prepričani, da lahko digitalna preobrazba traja več let. Danes pa stroka ta proces vidi drugače – vseh podatkov o strankah vseeno ni treba povezati. Organizacije želijo pogosto preslikati več kot 100 digitalnih polj za izdelavo celotnega vpogleda potrošnika, a v resnici se manj kot 10 odstotkov prilagojenih polj dejansko uporablja za segmentiranje strank in aktiviranje podatkov za oglaševalske akcije.

Z drugimi besedami, digitalna preobrazba ne bi smela biti večmesečen ali celo večleten proces. Projekti, ki so včasih trajali celo leto, se zdaj izvedejo v dveh do treh tednih. Pomembno je poudariti tudi, da so ravno krize tiste, ki ljudi spodbujajo k njihovemu največjemu potencialu in s tem hitrejšim procesom prilagajanja.

Eden izmed ključnih vidikov digitalne preobrazbe je tudi seljenje prodajnih aktivnosti na splet. V iPROMu za postavitev spletne trgovine porabimo le 2–­3 delovne dni in z digitalnim programatičnim oglaševanjem v čim krajšem možnem času poskrbimo za preusmeritev potrošnikov na spletno mesto. Za blagovno znamko Kalia smo tako le s podporo digitalnega oglaševanja v slovenskih medijih poskrbeli za rekordno prodajo v njihovi spletni trgovini. V času koronakrize smo poskrbeli tudi za postavitev spletne trgovine za Puklavec Family Wines, kamor smo z oglasnimi sporočili povabili potencialne kupce. Že v prvih dveh tednih po predstavitvi si je naročnik povrnil naložbo.

Začnite s preprostimi vprašanji

Podjetja se ne morejo zanašati le na drage tehnološke rešitve za digitalne preobrazbe ali preprosto kopirati drugih podjetij. Kar je potrebno za preobrazbo v enem podjetju, morda ne ustreza potrebam drugega. Le s prepoznavanjem lastnih izzivov lahko oblikujete strategijo, ki ustreza poslovnemu modelu organizacije. Prav zato si je najprej smiselno zastaviti vprašanja, kot so: kaj je bistvo podjetja, na katere izzive še nismo pripravljeni in katere težave imajo potrošniki.

Potrošnik v središču digitalne preobrazbe

Digitalna preobrazba se začne in konča pri potrošniku. Prava digitalna preobrazba se razvija in nenehno spreminja – prav zato se morajo podjetja nenehno spraševati, kako vsaka aktivnost služi potrošniku.

Strokovnjaki za čas koronakrize predlagajo, da podjetja vzpostavljajo četrtletne pomožne načrte. Pomembno je, da ustvarjajo četrtletne vsebinske načrte, izkušnje strank in podatkovne strategije. Ključno je postaviti merljive ključne kazalnike uspeha in jih preverjati vsakih 90 dni. Le z merjenjem lahko podjetja zagotovijo premikanje k ciljem. Če nečesa ni mogoče izmeriti, je tudi samo upravljanje odveč.

Deli

Arhiv