Deli

V obdobju pandemije, ko je osebno trženje lahko težje izvedljivo, so marketinških strokovnjaki začeli več pozornosti namenjati tudi e-poštnemu marketingu, ki je postal rešilna bilka za mnoga podjetja.

Deset nasvetov za e-poštni marketing v obdobju koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Za uspešen e-poštni marketing ni treba vsiljevati popustov. E-poštni marketing naj bo usmerjen na posredovanje informacij, ki jih prejemnik potrebuje, in to na način, ki mu ustreza, vključno s primernim tonom, dolžino in trenutkom pošiljanja. Pri e-poštnem marketingu se moramo vprašati, kako lahko danes izboljšamo življenje prejemnika, pa četudi zgolj z malenkostjo.

S tem namenom predstavljamo deset pravil za dober e-poštni marketing v trenutnih razmerah:

  • Obliko e-sporočila prilagodite mobilnim napravam.
  • Odmislite prodajni oziroma vsiljivi ton, saj e-poštni marketing ne sme biti nadležen pripomoček za izvajanje prodajnih akcij.
  • Ne osredotočajte se zgolj na številke, vzpostavite pristno povezanost s kupci.
  • Poskrbite za jasen poziv k ukrepanju (CTA).
  • Posredujte jedrnata sporočila brez nepotrebnega zapletanja.
  • Naslov e-sporočil naj bo kratek – od 4 do 7 besed.
  • Bodite pristni in ne podcenjujte prejemnikov.
  • Za izboljšanje konverzij najprej preizkusite različne naslove.
  • Uvedite enostavno spletno nakupovanje z dobro uporabniško izkušnjo.
  • Ne pozabite meriti rezultatov.
Deli

Arhiv