V obdobju pandemije, ko je osebno trženje lahko težje izvedljivo, so marketinških strokovnjaki začeli več pozornosti namenjati tudi e-poštnemu marketingu, ki je postal rešilna bilka za mnoga podjetja.
Za uspešen e-poštni marketing ni treba vsiljevati popustov. E-poštni marketing naj bo usmerjen na posredovanje informacij, ki jih prejemnik potrebuje, in to na način, ki mu ustreza, vključno s primernim tonom, dolžino in trenutkom pošiljanja. Pri e-poštnem marketingu se moramo vprašati, kako lahko danes izboljšamo življenje prejemnika, pa četudi zgolj z malenkostjo.
S tem namenom predstavljamo deset pravil za dober e-poštni marketing v trenutnih razmerah:
- Obliko e-sporočila prilagodite mobilnim napravam.
- Odmislite prodajni oziroma vsiljivi ton, saj e-poštni marketing ne sme biti nadležen pripomoček za izvajanje prodajnih akcij.
- Ne osredotočajte se zgolj na številke, vzpostavite pristno povezanost s kupci.
- Poskrbite za jasen poziv k ukrepanju (CTA).
- Posredujte jedrnata sporočila brez nepotrebnega zapletanja.
- Naslov e-sporočil naj bo kratek – od 4 do 7 besed.
- Bodite pristni in ne podcenjujte prejemnikov.
- Za izboljšanje konverzij najprej preizkusite različne naslove.
- Uvedite enostavno spletno nakupovanje z dobro uporabniško izkušnjo.
- Ne pozabite meriti rezultatov.