Deli

Potrošniki preživijo okoli 18 odstotkov svojega časa na internetu. O tem priča veliko raziskav in statistik. Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, zakaj oglaševalci spletnemu oglaševanju namenjajo zgolj nekaj odstotkov celotnega oglaševalskega proračun Enako vprašanje so si tržniki in predstavniki medijev zastavili na OMMA konferenci, ki se je konec marca odvijala v Hollywoodu. Udeleženci so podali zanimive odgovore. Nekateri so menili, da je za oglaševalce televizija varnejša izbira, poleg tega so tržniki pri izbiri televizije prepričani, da ne bodo zašli v težave, če predlagajo tv oglaševanje, čeprav morda že v naprej vedo, da ne bo delovalo. Drugi so navajali težave, ki nastajajo pri merjenju spletnih oglaševalskih akcij. Razlog za še vedno majhen vložek v spletno oglaševanje pa so našli tudi v tem, da imajo tržniki še vedno odpor, ko gre za sprejemanje novosti in sprememb.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv