Deli

Potrošniki preživijo okoli 18 odstotkov svojega časa na internetu. O tem priča veliko raziskav in statistik. Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, zakaj oglaševalci spletnemu oglaševanju namenjajo zgolj nekaj odstotkov celotnega oglaševalskega proračun Enako vprašanje so si tržniki in predstavniki medijev zastavili na OMMA konferenci, ki se je konec marca odvijala v Hollywoodu. Udeleženci so podali zanimive odgovore. Nekateri so menili, da je za oglaševalce televizija varnejša izbira, poleg tega so tržniki pri izbiri televizije prepričani, da ne bodo zašli v težave, če predlagajo tv oglaševanje, čeprav morda že v naprej vedo, da ne bo delovalo. Drugi so navajali težave, ki nastajajo pri merjenju spletnih oglaševalskih akcij. Razlog za še vedno majhen vložek v spletno oglaševanje pa so našli tudi v tem, da imajo tržniki še vedno odpor, ko gre za sprejemanje novosti in sprememb.

Deli

Arhiv