Deli

Podjetje Unicast se je na trgu internetnega oglaševanja predstavilo z novim oglaševalskim formatom, ki je povsem podoben televiziji. Gre za celostranske 15-sekundne oglase v velikosti 300k, ki se predvajajo obiskovalcem, ko se selijo na novo stran. Unicast je na ta način ponudil odgovor za vse tiste oglaševalce, ki so v internetu doslej pogrešali možnost podobne predstavitve kot v drugih medijih – na televiziji, jumbo plakatih, radiu in v tisku.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv