Čas, ki ga potrošniki namenjajo tradicionalnim medijem, vse bolj upada, medtem pa čas, namenjen internetu, v letu 2016 še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.
Zenithova raziskava »Media Consumption Forecasts 2016« napoveduje, da bo čas, ki ga potrošniki namenjajo mobilnemu internetu, letos zrasel za več kot četrtino (27,7 odstotka). Uporaba vseh ostalih medijev, celo internet prek računalnikov, pa bo upadla za 3,4 odstotka. Pravzaprav bo največji upad zabeležil ravno slednji, saj mobilni internet postaja glavna platforma, kjer potrošniki preživijo vse več svojega časa.
Tako naj bi letos ljudje v povprečju mobilnemu internetu namenili 86 minut na dan v primerjavi z računalniki, pred katerimi bodo preživeli 36 minut na dan. Kar 71 odstotkov časa, ki ga bodo potrošniki namenili internetu, bo na mobilnih napravah.
Tradicionalnim medijem pa čas manj upada kot računalnikom. V primeru revij in časopisov se manj časa, ki ga potrošniki preživijo z njimi, lahko spremeni v več časa, ki ga preživijo na njihovih spletnih različicah. Podobno je lahko pri televiziji, ko potrošniki čas, ki ga ne namenjajo več televiziji, namenjajo vsebinam na zahtevo na mobilnih napravah.
Televizija ima še vedno vodilno pozicijo v času, ki ji ga potrošniki namenjajo, bo pa razkorak med njo in internetom vse manjši. Tako naj bi leta 2018 televizija pred internetom vodila le še za 7 odstotnih točk.