Deli

Mobilne naprave in aplikacije postajajo stičišča, ki povezujejo mnoge vidike potrošnikovega življenja. Še več – najboljše aplikacije ponujajo tudi mobilne izkušnje, ki segajo izven digitalnega sveta.

Čas je, da mobilno izkušnjo razširite izven ekranov - iPROM - Novice iz sveta

Mobilnih aplikacij je ogromno, uporabniki pa bodo v poplavi ponudbe ostali zvesti le tistim, ki jim bodo resnično ponujale dodano vrednost in poenostavljale vsakodnevne opravke. Veliko vlogo pa seveda tudi tukaj igra uporabniška izkušnja, ki predstavlja temelj za dolgoročno uporabo.

Ne pozabite na uporabniško izkušnjo

Pri oblikovanju mobilnih aplikacij in drugih rešitev je najbolj pomembna odlična uporabniška izkušnja, ki neposredno vpliva na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov. Velik pomen ima vrhunsko oblikovanje, ki črpa iz potreb potrošnikov.

Organizacija Forrester poroča o tem, da 66 odstotkov odraslih Američanov meni, da programi zvestobe pomagajo pri večjih prihrankih denarja, le 41 odstotkov pa jih meni, da programi zvestobe spodbujajo njihovo zvestobo. Težava, ki se skriva za nizkimi številkami, je glede na raziskavo v tem, da trženjski strokovnjaki zvestobo enačijo s pogostostjo nakupov, ne osredotočajo pa se na čustveno vez med potrošnikom in blagovno znamko. Večjo zvestobo mobilnim aplikacijam in posledično blagovnim znamkam je mogoče doseči z zagotavljanjem odlične uporabniške izkušnje, ki temelji na sodobnem oblikovanju in potrošnika vabi k nadaljnji uporabi, pomembna pa je tudi dodana vrednost za uporabnika.

Ponudite dodano vrednost

Nekatere blagovne znamke se zavedajo, da je zvestoba v veliki meri odvisna od tega, kakšno dodano vrednost določen izdelek ali v tem primeru mobilna aplikacija podeljuje potrošniku. Strokovnjaki kot odličen primer navajajo nagrajevanje potrošnikov v zameno za zvestobo aplikaciji. Dober primer je ponudila blagovna znamka New Balance, ki je uporabnikom aplikacije ob izpolnitvi cilja telesne pripravljenosti v zameno podarila brezplačen napitek v oznamčenem lokalu New Balance Pub. Aplikacija je tekačem, ki so se pripravljali na maraton, ponudila dodatno spodbudo in brezplačno osvežitev, podjetje pa je pridobilo zveste potrošnike in še večje zavedanje o blagovni znamki.

Združujte digitalni in fizični svet

Opisani primer kaže, kako je mogoče spretno združiti digitalni in fizični svet, poleg tega pa uporabniku ponuditi še odličen primer personalizacije, ki omogoča lastno izkušnjo z blagovno znamko. Vsaka blagovna znamka si seveda ne more privoščiti lastnega oznamčenega bara in brezplačnih napitkov, a primer vseeno služi kot dobra praksa pri zagotavljanju dolgoročne uporabe aplikacije in posledično zvestobe blagovni znamki. Manjša podjetja lahko tako uporabnikom zagotovijo manjše nagrade ali popuste, ki bi jih še bolj spodbudili k zavezanosti blagovni znamki.

Deli

Arhiv