Polovica blagovnih znamk do leta 2022 ne bo uspela poenotiti kanalov za sodelovanje s strankami, čeprav so brezhibne večkanalne izkušnje potrošnikov ključne za uspešno poslovanje.
Do leta 2022 polovici velikih organizacij ne bo uspelo poenotiti kanalov za sodelovanje s strankami, kar se bo odrazilo v nepovezani potrošniški izkušnji, kaže Gartnerjeva študija. Z njo je Gartner podjetja po svetu pozval, naj zagotovijo brezhibne večkanalne izkušnje, s čimer bodo ustvarila bolj povezane izkušnje za stranke in spodbudila digitalno poslovanje.
Brezhibno večkanalno poslovanje zagotavlja dosledne, izboljšane izkušnje na različnih kanalih na celotni nakupni poti potrošnika. Čeprav so se številni potrošniki zaradi zaprtij, ki jih povzroča pandemija, preselili na splet in pogosteje uporabljajo spletno nakupovanje, ostaja tudi nakupovanje v fizičnih trgovinah močno prisotno in pomembno. Zato so v boljšem položaju tista podjetja, ki poenoteno poslujejo na različnih kanalih in učinkovito izkoriščajo večkanalne izkušnje.
Večkanalne izkušnje morajo vključevati več kot le spletno nakupovanje, prevzem v trgovini ali na poti ter omogočati resnično brezhibno izkušnjo nakupovanja, postrežbe in dostave. Gartner zato tržnikom svetuje, naj se osredotočijo na spodbujanje večkanalne prodaje, zagotavljanje dosledne, poenotene komunikacije na vseh kanalih, integracijo digitalnega inventarja ter sodelovanje s partnerji, ki lahko še razširijo njihovo večkanalno izkušnjo nakupovanja.