Deli

Cisco v novem poročilu napoveduje še bolj opazno rast mobilnega dostopa do interneta. Zato je vse bolj pomembno, da se mobilni kanal vselej vključi v marketinški splet.

Brez mobilnega marketinga ne gre več!

Vzpon mobilnega dostopa do interneta je v preteklih letih že močno naraščal, podjetje Cisco pa mu v svojem poročilu napoveduje še bolj dramatično rast. Poročilo, ki zajema petletno obdobje (2015 – 2020), pravi, da je lani mobilni promet s podatki na svetovni ravni zrasel za 74 odstotkov in dosegel 3,7 eksabajtov na mesec; v zadnjih desetih letih je zrasel 4000-krat, v 15 pa kar neverjetnih 400-milijonkrat. Za leto 2020 napovedujejo, da bo mobilni promet s podatki na svetovni ravni znašal 30,6 eksabajtov na mesec, večina tega prometa bo pripadala video vsebinam. Tedaj bodo pametni telefoni zaslužni za kar 80 odstotkov celotnega prometa s podatki.

Iz tega lahko sklepamo, da si oglaševalci preprosto ne morejo več privoščiti, da tega vse bolj pomembnega kanala v svoje marketinške strategije ne bi vključili. Pri tem pa je dobro upoštevati vsaj dva vidika: pri vključevanju mobilnega kanala v marketinški splet je kampanje potrebno tudi ustrezno optimizirati in hkrati imeti posluh za priložnosti, ki jih mobilni kanal ponuja za nagovarjanje potrošnikov v realnem času (tukaj in zdaj).

O tem, kako mobilna tehnologija spreminja naš vsakdan, pa podrobneje piše tudi Andrej Ivanec na iPROM blogu.

Deli

Arhiv