Deli

Medijska podjetja in oglaševalci se na vse pretege trudijo pritegniti pozornost žensk, ki se nahajajo na spletu, saj postajajo vse pomembnejše odločevalke o nakupih v svojih družinah in s tem najbolj iskana demografska skupina na spletu.

Število obiskovalk »mami blogov« in drugih ženskih spletnih strani se je, po podatkih comScore-a, od julija 2006 skoraj podvojilo. Samo v lanskem letu se je število ženskih spletnih strani povečalo kar za 35 odstotkov, kar je hitreje kot katerakoli druga spletna kategorija. Oglaševalci pa jim sledijo. V letošnjem maju so samo na ženskih straneh poservirali 4,4 milijarde spletnih pasic. To je več kot na straneh namenjenih najstnikom, otrokom in družinam.

Zanimivo. Čeprav so moški večji uporabniki interneta, pa po navadi ne obiskujejo spletnih strani, namenjenih predvsem njim. Tako, na primer, je imela AOL-ova stran za ženske v juniju več kot 16 milijonov različnih obiskovalk, moška pa le 3,3. Niti comScore nima pri merjenju statistik posebne kategorije, v katero bi imela vključene moške strani.

Deli

Arhiv