Koronavirus in povezana negotovost glede prihodnjih tednov sta postali najbolj aktualni temi v tem času, potrošniki pa so trenutno skeptični do nakupovanja na javnih mestih. Prav zaradi varnostnih razlogov se je povečalo nakupovanje prek spletnih trgovin.
Koronavirus (SARS-CoV-2) trenutno spreminja naš način vsakdanjega življenja – vse od organizacije dela in šolanja do komunikacije z najbližjimi in nenazadnje tudi do nakupovanja.
Skoraj polovica uporabnikov interneta v Združenih državah Amerike je za raziskavo Corevision Research izjavila, da se trenutno izogibajo nakupovanju v trgovskih središčih, ob znatnem poslabšanju razmer pa bi se približno tri četrtine vprašanih trgovskim središčem popolnoma izogibalo.
Nakupovanju v fizičnih trgovinah se bodo po izsledkih omenjene raziskave izognile predvsem ranljive skupine, vseeno pa osnovne potrebe prebivalstva ostajajo. Večina se bo pri izpolnjevanju le-teh obrnila na spletne trgovine, ki pa bodo verjetno v prihajajočih tednih preobremenjene. Amazon tako svojim potrošnikom že zdaj pošilja obvestila o potencialnih zamudah pošiljk in jih prosi za razumevanje. V porastu je predvsem spletna prodaja živil in medicinskih izdelkov. Rast obiska in večje število spletnih naročil beležijo tudi slovenski spletni trgovci – v podjetju Mimovrste so zabeležili za kar 50-odstotkov povečano število oddanih naročil.
Koronavirus pa ne vpliva le na povečanje prodaje prek spleta, pač pa tudi na družbeno odgovornost podjetij, ki potrošnike opozarjajo na pomen upoštevanja priporočil in pravil pristojnih. Blagovne znamke, kot sta Drybar in Equinox, so potrošnikom že poslale e-poštna sporočila, v katerih so opisale preventivne korake. Gibanju za omejitev širjenja virusa smo se z akcijo Ne k(o)ronaj ga, ostani doma! pridružili tudi iPROMovci, saj smo prepričani, da je v danem trenutku ključno eno – da smo kot družba odgovorni in za zajezitev virusa naredimo vse, kar je v naši moči.