IAB Slovenija je na svoji strani objavil, da blogerji največ zaslužijo z oglaševanjem, šele na to s prodajo svojih izdelkov oz. storitev.
Blogerji v Sloveniji
»Po mojih izkušnjah v Sloveniji z oglaševanjem služijo tisti blogerji, ki so bolj aktivni, ima njihov blog dovolj visoko prepoznavnost oziroma večji doseg. Predvsem imam tukaj v mislih blogerje, ki se ustvarjanja vsebin lotevajo profesionalno, oglaševanje pa jim ponuja dodaten vir prihodkov. Nekateri že od začetka ustvarjajo vsebine za mednarodno javnost, torej v angleškem jeziku. Če so ustrezno poskrbeli tudi za lastno promocijo, lahko danes od tega tudi uspešno živijo,« spodnjo novico komentira Andrej Cetin, direktor tehničnih operacij.
Spodnja novica je bila originalno objavljena na strani IAB Slovenija in je dostopna tukaj.
Blogerji največ zaslužijo z oglaševanjem
Ameriško medijsko podjetje Social Media Examiner se je prvič lotilo raziskave »Creator Monetization Report 2017«, v katero so vključili številne ustvarjalce podcastov, blogov in video vsebin. Zanimalo jih je, kako si z njimi služijo kruh.
V raziskavo, pri kateri je sodeloval tudi ustanovitelj Social Media Examinerja Michael Stelzner, je bilo vključenih 4.300 ustvarjalcev vsebin. Dobrih 28 odstotkov z blogi, podcasti in video posnetki ne služi denarja, 29 odstotkom posameznikov pa je ustvarjanje tovrstnih vsebin na spletu edini vir dogodka.
Večina, kar 50 odstotkov, največ denarja zasluži z oddajanjem oglaševalskega prostora. Sledijo tisti, ki z ustvarjanjem blogov in video posnetkov prodajajo svoje izdelke (46 %) in storitve (42 %).
Večina ustvarjalcev vsebin na spletu pravi, da zdaj zaslužijo več kot pred letom dni, 37 odstotkom ustvarjalcem vsebin na spletu se zaslužek ni spremenil, le 13 odstotkov trdi, da zaslužijo manj. Kljub vsemu pa po večini niso zadovoljni s svojim zaslužkom. Le 24 odstotkov pravi, da so z zaslužkom zadovoljni, 62 odstotkov je nezadovoljnih.