Marketingarji vedno znova iščejo nove alternativne načine za doseganje potrošnikov. Eden izmed bolj inovativnih pristopov je marketing z vplivneži.
Ko govorimo o vplivnežih, so marketingarji pravi prvirženci. Številni vanje veliko vlagajo. Eden izmed načinov oglaševanja na družbenih medijih je tudi ponovna uporaba vsebine vplivnežev še dolgo zatem, ko se kampanja že zaključi. Bloglovin je februarja letos anketiral 100 ameriških marketinških strokovnjakov v podjetjih in agencijah ter ugotovil, na kakšen način to počnejo.
Več kot sedem od desetih vprašanih je odgovorilo, da vsebine vplivnežev po zaključku kampanje ponovno uporabijo na svojih družbenih kanalih, skoraj polovica pa jih to naredi na svojih lastnih in upravljanih straneh. Eden od petih vprašanih je dejal, da vsebino vplivnežev ponovno uporabi za oglase v drugih digitalnih medijih, 14 odstotkov pa jih je dejalo, da jo ponovno uporabijo za programatične oglase.
Marketing z vplivneži vse pomembnejši
Poleg tradicionalnih digitalnih oglasov podjetja iščejo alternativne načine za doseganje potrošnikov. Marketing z vplivneži je za blagovne znamke vse pomembnejši. A marketingarji morajo pri tem upoštevati več stvari, kot je denimo ta, da morajo biti sponzorirane objave označene kot oglasi – blagovne znamke morajo biti zato izjemno pazljive, ko vplivneži objavljajo v njihovem imenu. Po drugi strani pa postaja Instagram prednostni kanal vplivnežev.
Kar se tiče naklonjenosti vplivnežev, številni pravijo, da jim je več do tega, da se vrednote blagovne znamke skladajo z njihovimi lastnimi, kot pa to, koliko jim blagovna znamka plača. In v nasprotju s tem, kar menijo mnogi, vplivneži z največ sledilci ne dobijo nujno največ všečkov.
»Številna domača podjetja so v zadnjem obdobju že prepoznala dodano vrednost v vključevanju vplivnežev v marketinške strategije. Vključitev vplivnežev v komunikacijske aktivnosti je ključno za povečanje učinkov, optimiziranje pojavnosti in prepričljivo komunikacijo. Za blagovno znamko je pomembno, da poišče ustrezne vplivneže, ki z objavami na svojih digitalnih kanalih sovpadajo z znamko, njeno strategijo, podobo in ugledom. Razmislek o tem, s kom sodelovati, na katerem digitalnem kanalu in s kakšni sporočilom je ključno za uspeh na družbenih medijih,« komentira Miha Rejc, vodja oddelka za upravljane družbenih medijev.