Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.
Po poročanju eMarketerja bo letos proračune za marketing z vplivneži povečalo 62 odstotkov oglaševalcev na svetovni ravni. Oglaševalske agencije in marketinški strokovnjaki nameravajo od svojega celotnega proračuna za digitalno oglaševanje vplivnežem in drugim plačljivim vsebinam nameniti 20-odstotni delež, oglaševanju na iskalnikih 14- in prikaznemu oglaševanju 13-odstotnega, po 12 odstotkov pa bodo namenili oglaševanju na družbenih medijih in video oglaševanju. Po napovedih se bo delež podjetij, ki sodelujejo z ustvarjalci vsebin, v prihodnje še povečal.
Več sredstev za oglaševanje na Instagramu
Medtem ko je med aprilom in junijem 2020 povprečno mesečno število sponzoriranih objav na Instagramu upadlo za skoraj 43 odstotkov glede na enako obdobje v 2019, je decembra že zrastlo nazaj in se celo za 20 odstotkov dvignilo nad preteklo povprečje. Takšen preobrat gre pripisati predvsem korenitemu spreminjanju medijske krajine, ki ga je pandemija še pospešila in je vplivalo na poslovanje na družbenih medijih, predvajanje vsebin v živo, kratke video vsebine in t. i. družbeni avdio oziroma družbene zvočne vsebine (social audio).
Poslovanje na družbenih medijih je še dodatno spodbudilo naložbe v marketing z vplivneži. Ker nove digitalne platforme, kot sta Clubhouse in TikTok, še nimajo povsem dorečene oglaševalske politike, so vplivneži videti kot najboljši kanal za doseganje uporabnikov tovrstnih platform. Medtem ko je februarja lani na TikToku nameravalo prek vplivnežev oglaševati le 16 odstotkov ameriških oglaševalcev, je teh danes 70 odstotkov. Še bolj priljubljen je Instagram, ki ima med ameriškimi oglaševalci že 93 odstotkov privržencev, vse večji kos oglaševalske pogače pa si reže tudi igričarska platforma Twitch.