Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.
Linearno gledanje televizije že nekaj časa vztrajno pada, a mnogi oglaševalci se še vedno preveč zanašajo na ta medijski kanal. Za blagovne znamke še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«. Nedavni podatki o trendih gledanja televizije jasno kažejo, zakaj.
Tradicionalno gledanje televizije se je v ZDA s 100 milijonov gospodinjstev leta 2014 zmanjšalo na današnjih 74 milijonov, napovedi pa kažejo, da se bo ta številka do leta 2025 znižala na 44 milijonov. Uporabniki želijo gledati posnetke takrat, ko jim to najbolj ustreza. Skladno s tem premikom tudi podjetja preusmerjajo svoja oglaševalska sredstva v povezano televizijo in pristop »digitalno najprej«. Tista, ki tega ne bodo storila, bodo ostala zadaj.
Številni oglaševalci so se že podali na pot načrtovanja strategij »digitalno najprej«, ki zagotavljajo najboljše iz obeh svetov: privlačnost oglaševanja na velikem televizijskem zaslonu na eni strani ter široko digitalno občinstvo in zmogljivosti optimizacije na drugi.
Veliki premiki v medijski krajini zahtevajo tudi spremembe medijskih strategij, ki morajo upoštevati spremenjene potrošnikove navade spremljanja televizije. Te se sicer spreminjajo že vrsto let, a nedavne razmere in nove storitve so ustvarile povsem novo krajino, na katero se morajo oglaševalci nemudoma odzvati.