Deli

Številni proizvajalci osebnih in tovornih vozil v ZDA so se že v letu 2005 odločili, da povečajo proračun za spletno oglaševanje. Letos naj bi se ta trend nadaljeval. V avtomobilski industriji ugotavljajo, da je vse manj zanimivih medijev, da je TV občinstva vse manj, digitalne videorekorderje je mogoče tako nastaviti, da ne snemajo oglasov, vse težje pa je priti do prave ciljne publike. V podjetjih zahtevajo, da ima oglaševanje merljive učinke, kar pa je ena od glavnih prednosti spletnega oglaševanja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv