Deli

Pri avtomobilskem podjetju Ford so izračunali, da osemdeset odstotkov njihovih kupcev informacije o avtomobilu poišče na spletnih straneh, zato bodo kar tretjino svojega milijardo dolarjev vrednega letnega oglaševalskega proračuna namenili netradicionalnim medijem, petnajst odstotkov svetovnemu spletu. Z »eBay.com« in »Craigslist.org« imajo kupci že zdaj na voljo tudi obsežne ponudbe, zdaj pa tradicionalnim oglaševalskim odjemalcem z »Google Base« grozi tudi najbolj razširjeni spletni iskalnik sveta Yahoo. V boju za sto milijard dolarjev vredni ameriški oglaševalski kolač časopisom v prihodnjem letu napovedujejo le triodstotno rast, spletnim organizacijam pa kar 25-odstotno, je med drugim zapisala Barbara Kramžar v Delu, ki je izšlo v petek, 2. 12. 2005.
    

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv