Povprečna ocena odprtja e-poštnih sporočil za trgovce na drobno znaša nekaj več kot 18 odstotkov, medtem ko SMS-sporočila beležijo več kot 90-odstotno odprtje.
Pošiljanje SMS-sporočil je med oglaševalci vse bolj pomembno, a vseeno v uporabi še ni popolnoma razširjeno. Po raziskavah OpenMarketa je SMS-sporočila v trženjske namene uporabljalo le 29 odstotkov blagovnih znamk, medtem ko je kar 97 odstotkov podjetij potrdilo, da uporabljajo e-poštno komunikacijo.
Pošiljanje SMS-sporočil krepi zvestobo
Po nedavni raziskavi podjetja Yotpo med 800 anketiranci iz najrazličnejših držav je več kot polovica vprašanih (51 %) dejala, da si želi SMS-sporočil s strani svojih najljubših znamk. Prav tako so bili željni prejemanja ponudb s popustom prek SMS-sporočil (54 %), kar kaže na to, da je pošiljanje SMS-sporočil primerno predvsem za grajenje zvestobe. Raziskava je pokazala tudi, da se je večina potrošnikov, vključenih v programe zvestobe (76 %), odločila za prejemanje SMS-sporočil. Prav tako so obveščanje prek SMS-sporočil navedli kot drugi prednostni kanal za sporočanje – takoj za komunikacijo prek e-pošte. Sledili so družbeni mediji in telefonski klici.
Visoka donosnost naložbe
Eden najbolj prepričljivih razlogov za uporabo SMS-sporočil v širši trženjski strategiji je visoka donosnost naložbe (ROI). Takšna komunikacija je namreč zelo neposredna – le kdo ne bi odprl SMS-sporočila in prebral vsebine? Tako je predvsem zato, ker takšna komunikacija še ni zasičena, sporočila pa v večini primerov zvestim potrošnikom ponujajo dodano vrednost, npr. kode za popuste. Dejstvo, da SMS-sporočila ustvarjajo visok ROI, podpirajo tudi rezultati kozmetičnega podjetja Kiehl’s, ki poroča, da je kar 73 odstotkov potrošnikov, ki so prejemali SMS-sporočila, v roku šestih mesecev opravilo nakup.
Skupna uporaba e-pošte in SMS-ov je lahko izjemno učinkovita in ima nekakšen multiplikacijski učinek. Komuniciranje prek SMS-ov ni nadomestilo za e-pošto, ampak predstavlja njeno dopolnilo. Vseeno pa je treba pri takšni komunikaciji opozoriti na previdnost, saj komunikacija prek SMS-ov predstavlja poseganje v zasebnost potrošnika, zato je pomemben še večji poudarek na etičnosti in strinjanju potrošnika.