Nova raziskava priporoča, da se morajo trgovske medijske mreže (ang. Retail Media Networks) iz oglasnih kanalov, osredotočenih na ceno in promocije, preoblikovati v vsebinske platforme, ki gradijo zaupanje potrošnikov s pristnim pripovedovanjem zgodb, sodelovanjem z ustvarjalci vsebin in personalizacijo. Takšen premik naj bi bil ključnega pomena za nagovarjanje sodobnega kupca, še posebej generacije Z, ki pri nakupnih odločitvah bolj zaupa avtentičnim priporočilom kot tradicionalnim oglasom.
Uvedite celovito, večkanalno vsebinsko strategijo
Poročilo New Content Mandate: Building Shopper Trust in a Fragmented Retail Media Landscape izpostavlja, da imajo trgovske medijske mreže možnost okrepiti svojo vlogo z vsebinskimi pristopi, ki dopolnjujejo oglaševalska sporočila. Ti pristopi naj bi omogočali povezano, vrednostno usmerjeno komunikacijo na vseh stičnih točkah s kupcem. Strategija, ki kupca spremlja skozi celotno nakupno pot – od odkrivanja izdelkov in navdiha, prek odločanja, do poprodajnega zadovoljstva – lahko vključuje orodja za načrtovanje, vodiče, pozitivne ocene in trenutke presenečenja, ki ustvarjajo dodano vrednost.
Merjenje in prihodnost retail media omrežij
Čeprav trgovske medijske mreže pogosto poročajo o donosnosti oglaševalskih vložkov (ROAS), poročilo poudarja, da lahko celovitejšo oceno uspešnosti zagotovijo tudi dodatna merila, ki zajamejo celotno nakupno izkušnjo in ovrednotijo vpliv vsebinskih strategij. Avtorji raziskave napovedujejo, da se bo prihodnji razvoj trgovskih medijskih mrež usmerjal v nadgradnjo klasičnih oglasnih kanalov v potrošniku prilagojene vsebinske platforme. Te bodo z uporabo napredne tehnologije omogočale učinkovito izrabo lastnih podatkovnih virov – od podatkov o nakupnem vedenju do vpogledov v potrebe občinstva – z namenom oblikovanja personaliziranih strategij, ki bodo merljivo prispevale k doseganju poslovnih ciljev.