Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.
Aktivnost potrošnikov se analizira prek dejavnosti, ki jih je mogoče spremljati z lastnimi podatki, kot so obiski spletnih strani in odzivanje na poslano e-pošto, ter dejavnosti, ki jih je mogoče razbrati iz podatkov tretjih oseb, kot so raziskave o določeni panogi ali konkurenci, pogostost določenih ključnih besed in določeni signali na družbenih omrežjih.
Ključno je, da se marketinški strokovnjaki osredotočijo na aktivnosti potrošnikov, ki povedo, na katerih točkah stika je smiselno okrepiti komunikacijo, da bo potrošniku zagotovljena odlična potrošniška izkušnja, ki ga bo napotila do končnega nakupa in zadovoljstva. Aktivnost potrošnikov je pomembno spremljati tudi zaradi pomoči potrošnikom na njihovi odločitveni poti – na vsakem koraku jim je smiselno zagotoviti želene informacije in spremljati točke, kjer prihaja do težav.
Aktivnost potrošnikov je pomembno spremljati in analizirati tudi zaradi podatkov, s katerimi jim je mogoče zagotoviti personalizirana komunikacijska sporočila, ki podjetjem obljubljajo boljše poslovne rezultate, potrošnikom pa boljšo izkušnjo. Podjetja lahko le s takšnim načinom postanejo uspešnejša, bolj prilagodljiva in bolj osredotočena na potrošnike kot kadarkoli prej.
Potrošniki velikokrat sami oblikujejo svojo pot odločanja, s spremljanjem aktivnosti pa lahko podjetja vajeti vzamejo v svoje roke. Le s spremljanjem aktivnosti bodo lahko poznala želje in motive potrošnikov ter tako zagotovila odlično potrošniško izkušnjo.