Deli

Podjetje Adobe je še eno izmed podjetij, ki je za oglaševanje uporabilo priljubljeno stran socialnega mreženja Facebook. Domiselna igrica, v okviru katere so uporabniki morali ugotavljati, ali gre za resnično sliko ali fotomontažo, je neustavljivo krožila po omrežju Facebook in tako dosegla precejšnji uspeh. Že v prvem tednu se je 40 odstotkov uporabnikov vrnilo k igri, 22 odstotkov uporabnikov si je ogledalo Adobov priročnik, šest odstotkov je delilo aplikacijo s svojimi prijatelji in šest odstotkov uporabnikov je po končani igri kupilo ponujeni izdelek. Poleg tega ni zanemarljivo niti dejstvo, da je Adobova stran na Facebooku po kampanji pridobila 3.000 novih »oboževalcev« in dosegla 53.000 ogledov strani.
Podjetje Adobe se je odločilo za tovrstno strategijo oglaševanja zato, ker so želeli promovirati akcijske ponudbe, namenjene študentom, predvsem pa zaradi tega, ker se zavedajo pomembnosti strani socialnega mreženja v današnji spletni sferi.
 

Deli

Arhiv