Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.
V letošnjem letu bo po eMarketerjevih najnovejših napovedih programatičnemu oglaševanju v ZDA namenjenih več kot 46 milijard USD, kar je približno 10 milijard USD več kot lani. To pomeni, da bo letos 82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljenih prek avtomatiziranih kanalov.
»Pomembna spodbuda za programatičen zakup oglasnega prostora so trenutno bogate zmogljivosti ciljanja občinstva,« je dejala eMarketerjeva glavna analitičarka Lauren Fisher. »Zakupniki so se začeli zanašati na programatičen zakup kot na primarni način za krepitev oglasnih kampanj z vpogledi v lastne podatke, podatke partnerjev in tretjih oseb.«
Programatično oglaševanje se še naprej krepi
Od skoraj 19 milijard dodatnih oglaševalskih dolarjev, ki bodo med letoma 2018 in 2020 vstopili v programatični prikazni prostor, bo šla večina v zasebne strukture, kot so zasebne tržnice (PMP) in programatične neposredne transakcije, saj so zakupniki še vedno previdni glede transparentnosti odprtih tržnic in kakovosti.
eMarketer napoveduje, da bo poraba za mobilno programatično oglaševanje v ZDA letos dosegla 32,78 milijarde USD, kar predstavlja 70,4 odstotka vseh izdatkov za programatične digitalne prikazne oglase. Do leta 2020 bo skoraj 90 odstotkov vseh mobilnih prikaznih oglasov zakupljenih programatično, predvsem zaradi nadaljnjih naložb v družbene medije in prizadevanj, da bi programatične zmogljivosti in zmogljivosti zakupa ciljnih občinstev prenesli tudi v okolje znotraj aplikacij.
Več kot 85 odstotkov vsega proračuna za nativno prikazno oglaševanje v ZDA bo v letu 2018 zakupljenih programatično, pri čemer ta delež v obdobju, za katerega velja napoved, le raste. eMarketer še napoveduje, da bodo v letošnjem letu programatični kanali deležni skoraj tri četrtine dolarjev za digitalne video oglase. Do leta 2020 bo ta delež narasel na skoraj 80 odstotkov. Glede na to, da se naložbe v platforme OTT in digitalno televizijo krepijo, se bo rast programatičnega videa še nadaljevala.