Deli

V času, ko vse več podjetij v svoje marketinške aktivnosti vključuje tudi spletne skupnosti, podjetja ne smejo pozabiti na razne pasti, na katere lahko pri tem naletijo. Pozorni morajo biti predvsem na osem najpogostejših napak, ki jih lahko naredijo. Podjetja med drugim ne smejo verjeti, da virusni marketing vedno zagotavlja dobre prodajne rezultate, večkrat morajo poslušati tudi mnenja drugih uporabnikov in jim zato tudi ponuditi nekaj, kar zanima njih in ne podjetje, predvsem pa naj se poskušajo izogniti plačevanju blogerjem za pozitivne objave. Oddelek, ki se ukvarja s spletnimi skupnosti, naj se poveže z ostalimi oddelki in objavlja tudi njihove novice, podjetja naj tam vodijo celoten program in ne le zakup oglasnega prostora. Zelo pogosta napaka je tudi mnenje, da imajo vse skupnosti isto strukturo uporabnikov in da delujejo na popolnoma enak način. Vsaka skupnost je drugačna in zato morajo podjetja načrtovano prilagoditi svoje cilje in strategijo. Prav tako pa celotna kampanja ne sme temeljiti le na spletnih skupnostih, saj lahko te izjemno izboljšajo rezultate kampanje le, če so samo eden izmed njenih delov.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv