Consumer Electronics Show (CES) je poleg festivala Kanski levi eden izmed največjih vsakoletnih dogodkov, kjer se srečajo največji medijski in marketinški strokovnjaki, ki pregledajo največje trende preteklega leta in predvidijo, kateri trendi bodo najbolj aktualni v prihodnosti.
Prihodnost televizije, omrežje 5G, zvočna tehnologija, tematike o preteklih težavah in zasebnost so vsebine, ki so kraljevale na letošnjem CES-u in bodo glavna tema pogovorov tudi v prihodnosti.
Prihodnost televizije
V lasvegaškem kongresnem središču so letos predstavili televizijo 8K, v ospredju pa niso bili zasloni, temveč preobrazba tradicionalne televizije v digitalno. Veliko pozornosti je bilo namenjene digitalni televiziji. Ko sta Apple in Samsung oznanila iTunesovo aplikacijo in Samsungovo pametno televizijo, je bilo jasno, da bo povezana televizija ena izmed najbolj aktualnih tem na CES-u.
Omrežje 5G
Ena izmed vročih tem letošnjega CES-a je bila tudi tehnologija 5G, naslednja generacija brezžične tehnologije, ki naj bi v nekaj minutah ali celo sekundah prenesla celotne filme. Raziskovane pa bodo tudi številne aplikacije 5G, kot so samovozeči avtomobili, pametna mesta, ultra visoka ločljivost in virtualna resničnost.
Alexa in zvočna tehnologija
Zvočna tehnologija je na CES-u po priljubljenosti močno tekmovala s samovozečimi avtomobili in z internetom stvari. Amazon je pred kratkim napovedal, da je bilo do nedavnega prodanih več kot 100 milijonov naprav, opremljenih z Alexo, Google pa se prav tako že približuje s svojim Google Assistantom.
Tehnične preizkušnje in težave
Tehnološki velikani, kot so Facebook, Reddit, Twitter in YouTube, so na CES poslali svoje vodilne direktorje, da se za zaprtimi vrati sestanejo z mediji in marketinškimi strokovnjaki. Velikokrat so ta srečanja namenjena predstavitvi novih izdelkov, a vseeno so lahko tudi podlaga za reševanje preteklih izzivov.
Zasebnost
Vse pogovore, povezane s spletom, hitro povežemo s podatki in z zagotavljanjem varnosti. Na konferenci je bilo tudi veliko govora o škandalu Facebook Cambridge Analytica, uredbi GDPR in zakonu o zasebnosti potrošnikov v Kaliforniji.