Deli

Segmentacija e-poštnih stikov je ključen element vsake uspešne e-poštne marketinške akcije. Izdelava segmentov po meri je že uveljavljena praksa, a vendar mnogi marketinški strokovnjaki pogosto pozabljajo na koristi, ki jih prinaša.

3 nasveti za učinkovit e-pošti marketing iPROM novice iz sveta

Če marketinški strokovnjaki dobro poznajo ciljne skupine, lahko posameznim skupinam prilagajajo vsebino sporočil. S tem bodo podjetja razveselila svoje potrošnike z relevantno vsebino ter si tako zagotovila povečanje konverzij. Pri doseganju teh ciljev pa je ključno upoštevanje naslednjih treh nasvetov:

1. Zgodovina nakupov

Priporočljivo je, da marketinški strokovnjaki poznajo pretekle nakupe svojih potrošnikov. Poznavanje nakupnih vzorcev potrošnikov, na podlagi katerih je mogoče pripraviti boljša sporočila, se je izkazalo za zelo učinkovito. Če želi podjetje na primer prodati in oglaševati izdelek v vrednosti 50 evrov, se segment potrošnikov razdeli na posameznike, ki so v preteklosti izvedli nakup v višini 50 evrov, več kot 50 evrov ali manj kot 50 evrov.

2. Meritve udejstvovanja

Druga metoda za merjenje segmentov je analiza vpletenosti potrošnikov. Vrednotenje odprtih sporočil in stopnje klikov sta običajno najpomembnejši meritvi, vendar je priporočljivo osredotočiti se tudi na druge metrike. Smiselno je premisliti, kako na primer vključiti neaktivne potrošnike oziroma tiste, ki jih je podjetje izgubilo.

3. Demografija

Segmentiranje, ki temelji na demografskih podatkih, kot so starost, spol in geografska lokacija, ponuja podrobnejše podatke o vedenju in zanimanjih strank na spletu. Različne generacije se bodo na spletu vedle drugače, moški in ženske lahko oglase dojemajo drugače, ljudje, ki živijo v različnih delih države, pa imajo lahko različne potrebe.

Razvijanje razumevanja, kako različni dejavniki vplivajo na marketinška prizadevanja, bo pomagalo voditi učinkovitejše kampanje z boljšim ciljanjem. Za uspešne e-poštne marketinške kampanje je tako ključno, da marketinški strokovnjaki s pravim sporočilom dosežejo prave ljudi.

Deli

Arhiv