Začela se je sezona načrtovanja – vsaj morala bi se. Poletje se približuje koncu, oglasi, povezani s šolo, pa vaše misli že usmerjajo v jesen in v daljavi lahko skozi praznični čas že skoraj uzrete prihajajoče leto 2014. In začnete premišljevati o njem.
Da pa ne bi morda (spet) naredili napak pri načrtovanju marketinških sredstev za prihodnje leto, se izogibajte nekaterim že preizkušenim načinom, ki ne delujejo, med drugim: načrtujte na slepo in v naglici, glejte napačne metrike ali pa jih sploh ne glejte, pri načrtovanju se ne posvetujete z nikomer zunaj vašega oddelka, naredite načrt, potem pa pozabite nanj, kopirajte svoje tekmece, bodite trendovski, bodite mnenja, da je integracija precenjena, osredotočite se zgolj na konverzije, pretvarjajte se, da so digitalni kanali enaki kot ostali kanali ter ignorirajte kontakte in njihovo potencialno vrednost za vaše podjetje.