iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.

PREBERI VEČ
Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu

Na Društvu za marketing Slovenije so se pogovarjali z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, o tem, kako naj se marketing odzove na nastalo situacijo in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.

PREBERI INTERVJU
Kako okrepiti prisotnost in spodbuditi prodajo v novi normalnosti v letu 2021?

Pandemija še zdaleč ni končana, zato svetujemo, da pri načrtovanju in osmišljanju aktivnosti za letošnje leto razmišljate, kako se boste učinkovito prilagodili dolgoročnim spremembam, ki so na obzorju.

PREBERI BLOG
V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

V oddelek korporativnega komuniciranja v iPROMu vabimo zavzetega asistenta (m/ž) z osnovnimi znanji s področja digitalnega marketinga in komuniciranja, ki želi sodelovati pri reševanju komunikacijskih izzivov, s katerimi se sooča digitalna agencija.

PRIJAVI SE
Zakaj je v času omejevanja družbenih stikov e-poštni marketing spet vroč?

Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v iPROMu, v novem zapisu svetuje, kako e-poštni marketing premišljeno vplesti v digitalno komunikacijsko strategijo.

PREBERI MNENJE
STORITVE<span class="subtitle">ZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA</span>

STORITVEZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA

Ustvarjajte močnejše blagovne znamke v digitalnem okolju. Uporabite podatke in analitiko za učinkovitejšo ter uspešnejšo strategijo pridobivanja kupcev. Storitve in tehnologije, ki povezujejo vse našteto.

Preberi več
PRODUKTI<span class="subtitle">ZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE</span>

PRODUKTIZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE

Izboljšajte uspešnost digitalnega oglaševanja z napredno opredelitvijo ciljnega občinstva in natančnim večkanalnim ciljanjem na vseh napravah. Ustvarite sporočilo in ga prikazujte povsod tam, kjer je to najbolj učinkovito.

Preberi več
ZALOŽNIKI<span class="subtitle">ZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA</span>

ZALOŽNIKIZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA

Medijske in programske rešitve za boljši izkoristek oglasnih zmogljivosti.

Preberi več

PRESS

13. 01. 2021

iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

iPROM je s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 49,6 odstotka več oglasov kot v letu 2019. Po številu prikazanih oglasov med panogami ponovno prednjači trgovina, največje povečanje deleža prikazanih oglasov pa je bila deležna panoga zdravje.
17. 12. 2020

iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0

Ob koncu leta 2020 so v digitalni agenciji iPROM izdali posodobljeno, že četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Osvežena različica slovarja 4.0 obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing. iPROMov slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke.
07. 10. 2020

Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

iPROM in Valicon sta julija in avgusta 2020 izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako nove razmere zaznamujejo nakupne navade slovenskih kupcev. Izsledki raziskave, ki je potekala v treh različnih kategorijah (krediti, turizem in telekomunikacije), kažejo, da spremenjene potrebe slovenskega potrošnika korenito vplivajo na nakupno namero, nakupno pot in potrošnjo.

BLOG

V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta (m/ž) v oddelku korporativnega komuniciranja

V oddelek korporativnega komuniciranja v digitalni agenciji iPROM vabimo zavzetega asistenta (m/ž) z osnovnimi znanji s področja digitalnega marketinga in komuniciranja, ki želi sodelovati pri reševanju komunikacijskih izzivov, s katerimi se sooča digitalna agencija.
Preberi več
Potrošniške navade in njihov vpliv na praznično poslovanje trgovcev - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniške navade in njihov vpliv na praznično poslovanje trgovcev

Spremenjene potrošniške navade, ki jih je povzročila pandemija, so vplivale na spremembe poslovanja trgovcev na drobno, ki so potrošnikom nudili od virtualnih storitev do brezstičnega prevzema blaga.
Preberi več
Leon Brenčič za DMS: Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Društvo za marketing Slovenije: Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu

Leon Brenčič
iPROM in Valicon sta oktobra na webinarju v sklopu dogodkov iPROM Akademije predstavila podrobneše rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih potrošnikov. Društvo za marketing Slovenije se je še dodatno poglobilo v izsledke raziskave in z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROMu, ter Matjažem Robinšakom, partnerjem v Valiconu, raziskalo, kako naj se marketing odzove na nastale razmere in kaj lahko pričakujemo v naslednjih mesecih.
Preberi več