iPROM s tehnologijo veriženja podatkovnih blokov za večjo transparentnost v digitalnem oglaševanju

iPROM je svojo infrastrukturo za oglaševanje v digitalnih medijih nadgradil z dnevnikom sprememb in bloki transakcij, ki temeljijo na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov. Nova iPROMova rešitev zagotavlja unikaten digitalni odtis oglasa, ki v distribucijo komercialnih vsebin vnaša večjo transparentnost.

PREBERI VEČ
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

PREBERI BLOG
Tehnološki trendi, ki bodo zaznamovali digitalno oglaševanje v letu 2019

Ključni tehnološki trendi, ki bodo vplivali na razvoj rešitev v marketingu v naslednjih letih.

PREBERI BLOG
Umetna inteligenca v oglaševanju – resničnost ali le krilatica?

Današnja aplikativna vrednost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju.

PREBERI BLOG

Poleg digitalnega oglaševanja smo iPROMu zaupali še vodenje in urejanje družbenih profilov podjetja v regiji Adriatic. Rezultati nam potrjujejo pravo izbiro strateškega partnerja, ki dosega zastavljene cilje.

Melita Gramc
Marketing Professional B2C, Canon Adria
Melita Gramc
STORITVE<span class="subtitle">ZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA</span>

STORITVEZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA

Ustvarjajte močnejše blagovne znamke v digitalnem okolju. Uporabite podatke in analitiko za učinkovitejšo ter uspešnejšo strategijo pridobivanja kupcev. Storitve in tehnologije, ki povezujejo vse našteto.

Preberi več
PRODUKTI<span class="subtitle">ZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE</span>

PRODUKTIZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE

Izboljšajte uspešnost digitalnega oglaševanja z napredno opredelitvijo ciljnega občinstva in natančnim večkanalnim ciljanjem na vseh napravah. Ustvarite sporočilo in ga prikazujte povsod tam, kjer je to najbolj učinkovito.

Preberi več
ZALOŽNIKI<span class="subtitle">ZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA</span>

ZALOŽNIKIZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA

Medijske in programske rešitve za boljši izkoristek oglasnih zmogljivosti.

Preberi več

PRESS

14. 02. 2019

iPROM s tehnologijo veriženja podatkovnih blokov za večjo transparentnost v digitalnem oglaševanju

iPROM je svojo infrastrukturo za oglaševanje v digitalnih medijih nadgradil z dnevnikom sprememb in bloki transakcij, ki temeljijo na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov. Nova iPROMova rešitev zagotavlja unikaten digitalni odtis oglasa, ki v distribucijo komercialnih vsebin vnaša večjo transparentnost.
17. 01. 2019

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal za 18 odstotkov več oglasov

iPROM je s tehnološko rešitvijo za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.
25. 10. 2018

Raziskava iPROMa in Valicona Medijska potrošnja 2018: Sodoben potrošnik do vedno več medijske vsebine dostopa prek pametnih telefonov

Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži padec dosega, a še vedno ostaja med mediji z najvišjim dosegom med uredniškimi medijskimi vsebinami, medtem ko novičarski portali, spletne strani in družbena omrežja beležijo njegovo rast. Povečujeta se tudi obisk spletnih trgovin ter uporaba klepetov in video klicev. Med posameznimi generacijami, vključenimi v raziskavo podjetij iPROM in Valicon, se pojavljajo značilne medgeneracijske razlike, saj med mlajšimi generacijami, predvsem pri generacijah Y in Z, že danes beležimo drugačne, manj linearne vzorce medijske potrošnje.

BLOG

Je soobstoj umetne inteligence in GDPRja možen - iPROM - Novice iz sveta

Je soobstoj umetne inteligence in GDPR-ja možen?

Umetna inteligenca pravi: »Dajte mi več podatkov!«, GDPR pa varuje pred zlorabo osebnih podatkov.
Preberi več
Ne tehnologija in podatki osnova je homogena ekipa iPROM Novice

Ne tehnologija in podatki, osnova je homogena ekipa

Simon Cetin se je o iPROMovih 20 prebojnih letih in o prihodnosti digitalnega oglaševanja pogovarjal z Društvom za marketing Slovenije. Zatrjuje, da je bistvo uspeha homogena ekipa, ki je ne morejo nadomestiti niti najbolj obsežni podatki ali napredna tehnologija.
Preberi več
Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje CX iPROM mnenja strokovnjakov Andrej Cetin

Oglaševanje v oknu upravljanja potrošniške izkušnje (CX)

Andrej Cetin
Današnji potrošniki imajo na voljo več možnosti izbire kot kdaj koli prej. Pri vsaki interakciji, v katero vstopajo z blagovno znamko, pričakujejo večjo odzivnost, angažiranost in tudi vse bolj individualno komunikacijo. Potrošnikova pričakovanja naraščajo, vprašanje pa je, ali jih blagovne znamke lahko v taki meri tudi izpolnjujejo.
Preberi več