Nova iPROMova raziskava: Zanimanje za slovenske digitalne medije raste

Doseg slovenskih digitalnih medijev se je v letošnjem letu glede na preteklo leto povečal za 10,17 odstotka, aktivnost uporabnikov na teh medijih pa za 6,65 odstotka. Slovenski uporabniki do vsebin v digitalnih medijih najpogosteje dostopajo prek mobilnih naprav, za poglobljeno branje pa še vedno najraje uporabljajo namizni računalnik.

PREBERI VEČ
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

PREBERI BLOG
Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja

Veliko inovacij, ki so se na trgu pojavile pred nekaj leti, bo v naslednjih letih prešlo v množično rabo. Zadnji preskok podobnega velikostnega reda se je zgodil pred približno desetimi leti, ko so se na trgu pojavili pametni telefoni in spremenili naša življenja. Naslednji velikanski korak naprej pa se dogaja zdaj.

PREBERI BLOG
Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov

Vsepovezan uporabnik vsebine konzumira prek digitalnih kanalov in ob tem pušča svoj digitalni odtis, pri iskanju in doseganju novih profilov potrošnikov pa marketinškim strokovnjakom pomagajo napovedni modeli.

PREBERI BLOG
iPROM že 20 let vzpostavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja

iPROM je 6. aprila obeležil 20-letnico svojega delovanja. V tem času je kot pionir digitalnega oglaševanja korenito preoblikoval digitalni medijski ekosistem in vzpostavil številne nove standarde na področju zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih.

PREBERI VEČ
Oglaševanje, ki podpira zgodbo blagovne znamke

Pri oglaševanju je postala dobra zgodba ključnega pomena za uspešnost blagovne znamke. Zgodbe, ki predstavljajo, kako, kaj in zakaj blagovna znamka nekaj ponuja, ustvarjajo razliko na trgu.

PREBERI BLOG

Poleg digitalnega oglaševanja smo iPROMu zaupali še vodenje in urejanje družbenih profilov podjetja v regiji Adriatic. Rezultati nam potrjujejo pravo izbiro strateškega partnerja, ki dosega zastavljene cilje.

Melita Gramc
Marketing Professional B2C, Canon Adria
Melita Gramc
STORITVE<span class="subtitle">ZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA</span>

STORITVEZA PODJETJA IN VODJE TRŽENJA

Ustvarjajte močnejše blagovne znamke v digitalnem okolju. Uporabite podatke in analitiko za učinkovitejšo ter uspešnejšo strategijo pridobivanja kupcev. Storitve in tehnologije, ki povezujejo vse našteto.

Preberi več
PRODUKTI<span class="subtitle">ZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE</span>

PRODUKTIZA MEDIJSKE STROKOVNJAKE

Izboljšajte uspešnost digitalnega oglaševanja z napredno opredelitvijo ciljnega občinstva in natančnim večkanalnim ciljanjem na vseh napravah. Ustvarite sporočilo in ga prikazujte povsod tam, kjer je to najbolj učinkovito.

Preberi več
ZALOŽNIKI<span class="subtitle">ZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA</span>

ZALOŽNIKIZA VODJE OGLASNEGA TRŽENJA

Medijske in programske rešitve za boljši izkoristek oglasnih zmogljivosti.

Preberi več

PRESS

26. 06. 2019

Nova iPROMova raziskava: Zanimanje za slovenske digitalne medije raste

Doseg slovenskih digitalnih medijev se je v letošnjem letu glede na preteklo leto povečal za 10,17 odstotka, aktivnost uporabnikov na teh medijih pa za 6,65 odstotka. Uporabniki do vsebin v digitalnih medijih najpogosteje dostopajo prek mobilnih naprav. Za poglobljeno branje vsebin na digitalnih medijih slovenski uporabniki še vedno najraje uporabljajo namizni računalnik, kaže iPROMova letošnja analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev.
05. 04. 2019

iPROM že 20 let vzpostavlja pravila na področju digitalnega oglaševanja

iPROM je 6. aprila obeležil 20-letnico svojega delovanja. V tem času je kot pionir digitalnega oglaševanja korenito preoblikoval digitalni medijski ekosistem in vzpostavil številne nove standarde na področju zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Njegove visokotehnološke oglaševalske rešitve (Ad-Tech) pomagajo oglaševalcem doseči pravo ciljno občinstvo na različnih digitalnih kanalih, založnikom pa omogočajo učinkovito monetizacijo prostora v digitalnih medijih.
02. 04. 2019

iPROM Akademija požela odlične odzive: Podatki kot gorivo uspešnega trženja danes in jutri

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje. Več kot 100 udeležencem iz vrst oglaševalcev, založnikov in druge strokovne javnosti so Mitja Jermol, Jaka Repanšek, Igor Mali, Matjaž Robinšak in Miloš Suša predstavili, kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem v praksi, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno.

BLOG

Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte

Vložki oglaševalcev v zasebne tržnice so v ZDA v zadnjih letih močno narastli, do leta 2020 pa naj bi po pričakovanjih prehiteli tudi prodajo in nakupe na odprtih tržnicah.
Preberi več
Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo

Vsebine OTT so pri potrošnikih priljubljene že dlje časa, nič drugače pa ni niti pri oglaševalcih. Rast vsakoletnih naložb oglaševanja v vsebinah OTT ni naključje in že zdaj ogroža delež vloženih sredstev v tradicionalno televizijo.
Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Andrej Ivanec
V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.
Preberi več