Deli

K sodelovanju vabimo izkušenega digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) z odličnim razumevanjem digitalnega marketinškega okolja in digitalnih orodij ter izvrstnim znanjem obdelave podatkov v večkanalnem okolju z namenom ustvarjanja poslovnih priložnosti za naročnike iz različnih dejavnosti.

Na iPROMu iščemo digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) - iPROM - Novice

Opis začetnih delovnih nalog:

  • Načrtovanje in postavljanje naprednih rešitev za spletno analitiko z orodjema Google Analytics in Google Tag Manager
  • Priprava poglobljenih analitičnih poročil in interpretacija podatkov
  • Svetovanje pri optimizaciji spletnih mest, komunikacijskih kanalov in marketinških aktivnosti
  • Priprava in izvedba izobraževanj s področja spletne analitike
  • Odkrivanje in odpravljanje težav v nastavitvah spletne analitike

Pričakovana znanja in veščine:

  • Napredno poznavanje orodja Google Analytics
  • Odlično poznavanje konceptov: cilji in konverzijski lijaki, regulani izrazi, napredno filtriranje in segmentiranje, poročila po meri, razumevanje atribucijskih modelov in naprednega e-poslovanja, razumevanje načel A/B testiranja
  • Osnovno razumevanje tehnične implementacije orodja Google Analytics
  • Izkušnje z naprednim načrtovanjem in s postavljanjem sistemov Google Analytics za različne spletne poslovne modele
  • Operativno poznavanje Google Tag Managerja
  • Osnovno poznavanje programa Google Ads (AdWords)
  • Splošno razumevanje digitalnega marketinga in digitalnih poslovnih modelov
  • Izkušnje z optimizacijo uporabniške izkušnje in konverzije na pristajalnih/spletnih straneh, v e-poštnem marketingu in podobno (analitika, najboljše prakse uporabniške izkušnje)
  • Sposobnost razlaganja zapletenih konceptov na primeren in razumljiv način poslušalcem z različnimi ravnmi znanja (izobraževanja, predavanja, projekti pri naročnikih)
  • Organiziranost, natančnost, analitičnost, sposobnost vodenja več projektov hkrati
  • Komunikativnost, timsko delo, spoštovanje rokov
  • Dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku
  • Dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel

Zaželena znanja in veščine:

  • Certifikat Google Analytics IQ
  • Certifikat Google Ads
  • Poznavanje orodja Google Search Console
  • Osnovno poznavanje SEO
  • Izkušnje z javnim nastopanjem (izobraževanja, predavanja)

Nudimo:

  • Prijetno, dinamično in inovativno delovno okolje
  • Sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju digitalnega oglaševanja
  • Dostop do edinstvenega znanja in informacij na področju digitalnega oglaševanja in marketinga
  • Možnost kariernega razvoja
  • Možnost dolgoročnega sodelovanja s poskusno dobo 6 mesecev

Se najdeš v opisu digitalnega analitika (m/ž) in ti delo v vodilni digitalni agenciji predstavlja karierni izziv? Pošlji nam svoj življenjepis s spremnim pismom do vključno 26. novembra 2018.

Prijave sprejemamo prek obrazca

Prijave sprejemamo prek obrazca

[honeypot dzadmpr] Priponka (CV, priporočilo, ...)
Dodaj datoteko
  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.


O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Deli