Merkurjevi spletni oglasi z nadpovprečno opaznostjo

LJUBLJANA, 23.3.2005 V Sloveniji predstavlja spletno oglaševanje 1 odstotek celotnega oglaševalskega kolača, pri čemer je v lanskem letu obsegalo 750 milijonov SIT. Kljub razmeroma majhnemu deležu pa se spletno…

Preberi več

Boljši pregled nad učinki spletnega oglaševanja

LJUBLJANA, 23.2.2005 iPROM je v sistem za nadzor in vrednotenje oglaševanja na spletu, iPROM NEOS, vključil novo storitev, ki nudi standardizirano analizo vplivov (konverzijo) različnih oblik spletnih oglaševalskih akcij na…

Preberi več

iPROM v preteklem letu posredoval 900 milijonov spletnih oglasov

LJUBLJANA, 17.1.2005 iPROM je s pomočjo programske rešitve za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0 – v preteklem letu uporabnikom slovenskih…

Preberi več

Slovensko znanje v mednarodnem standardu za merjenje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah

Projektna skupina vodilnih regulatorjev, oglaševalskih agencij, oglaševalcev, medijev in raziskovalnih organizacij v spletni oglaševalski industriji, ki je delovala pod okriljem mednarodne organizacije IAB, je objavila nova določila in industrijske…

Preberi več

Spletno oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev

LJUBLJANA, 2.11.2004 iPROM je najavil, da bo v novi generaciji svoje tehnološke rešitve za distribucijo, sledenje in ciljanje z oglasi na spletu iPROM AdServer 7.0 ponudil tehnološka orodja za…

Preberi več

iPROM najavil nov spletni oglasni strežnik, iPROM AdServer 7.0

LJUBLJANA, 11.10.2004 iPROM je napovedal novo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim bo naročnikom spletnega oglaševanja ter medijem zagotovil vrhunsko tehnološko in trženjsko rešitev za distribucijo ter ciljanje…

Preberi več

Raziskan odnos Slovencev do večpredstavnih spletnih oglasov

LJUBLJANA, 23.9.2004 iPROM je v sodelovanju z družbo CATI izvedel eno prvih evropskih raziskav o odnosu internetnih uporabnikov do večpredstavnih spletnih oglasov. Raziskava je pokazala, da je za doseganje trženjskih…

Preberi več

Dvomestna rast oglaševanja s formati Media iPROM

LJUBLJANA, 3.8.2004 iPROM sporoča, da se je število oglaševalskih akcij z naprednimi oglasi v letošnjem prvem četrtletju povečalo za 18,2 odstotka v primerjavi z lanskim zadnjim četrtletjem. Oglaševalci so…

Preberi več

iPROM v prvem polletju presegel pričakovanja

LJUBLJANA, 9.7.2004 iPROM je v prvi polovici leta 2004 organiziral spletne oglaševalske akcije v bruto vrednosti 205 milijonov tolarjev, kar predstavlja trikratno povečanje prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem lani….

Preberi več

Visoka neposredna odzivnost na napredne spletne oglase

LJUBLJANA, 28.6.2004 iPROM je analiziral neposredno odzivnost uporabnikov na različne oblike spletnih oglasov. Analiza je bila izvedena na vzorcu 300 milijonov prikazanih oglasnih sporočil, posredovanih z oglasnih strežnikov iPROM…

Preberi več

Arhiv