Spletno oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev

LJUBLJANA, 2.11.2004 iPROM je najavil, da bo v novi generaciji svoje tehnološke rešitve za distribucijo, sledenje in ciljanje z oglasi na spletu iPROM AdServer 7.0 ponudil tehnološka orodja za…

Preberi več

iPROM najavil nov spletni oglasni strežnik, iPROM AdServer 7.0

LJUBLJANA, 11.10.2004 iPROM je napovedal novo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim bo naročnikom spletnega oglaševanja ter medijem zagotovil vrhunsko tehnološko in trženjsko rešitev za distribucijo ter ciljanje…

Preberi več

Raziskan odnos Slovencev do večpredstavnih spletnih oglasov

LJUBLJANA, 23.9.2004 iPROM je v sodelovanju z družbo CATI izvedel eno prvih evropskih raziskav o odnosu internetnih uporabnikov do večpredstavnih spletnih oglasov. Raziskava je pokazala, da je za doseganje trženjskih…

Preberi več

Dvomestna rast oglaševanja s formati Media iPROM

LJUBLJANA, 3.8.2004 iPROM sporoča, da se je število oglaševalskih akcij z naprednimi oglasi v letošnjem prvem četrtletju povečalo za 18,2 odstotka v primerjavi z lanskim zadnjim četrtletjem. Oglaševalci so…

Preberi več

iPROM v prvem polletju presegel pričakovanja

LJUBLJANA, 9.7.2004 iPROM je v prvi polovici leta 2004 organiziral spletne oglaševalske akcije v bruto vrednosti 205 milijonov tolarjev, kar predstavlja trikratno povečanje prihodkov v primerjavi z enakim obdobjem lani….

Preberi več

Visoka neposredna odzivnost na napredne spletne oglase

LJUBLJANA, 28.6.2004 iPROM je analiziral neposredno odzivnost uporabnikov na različne oblike spletnih oglasov. Analiza je bila izvedena na vzorcu 300 milijonov prikazanih oglasnih sporočil, posredovanih z oglasnih strežnikov iPROM…

Preberi več

100 milijonov prikazov Merkurjevih spletnih oglasov

LJUBLJANA, NAKLO, 14.6.2004 Merkur je v štirih letih na slovenskih spletnih straneh prikazal 100 milijonov spletnih oglasov, kar ga uvršča med največje oglaševalce na slovenskem spletu. Dolgoročni cilj nakelske trgovske…

Preberi več

Pet let družbe iPROM

LJUBLJANA, 4.5.2004 iPROM v teh dneh praznuje pet let delovanja, v tem obdobju pa je podjetje nanizalo številne pionirske uspehe na področju slovenskega spletnega oglaševanja. V petih letih delovanja se…

Preberi več

iPROM uvaja spletne video oglase

LJUBLJANA, 8.4.2004 iPROM je storitve Media iPROM razširil z novim večpredstavnim oglasnim formatom, s katerim na slovenski splet kot prvi uvaja spletne video oglase. Oglasni format je namenjen predvsem tradicionalnim…

Preberi več

Natančno vrednotenje spletnega oglaševanja

iPROM je v rešitve Media iPROM in iPROM Central vključil nov statistični paket, ki prinaša napredno poročanje o poteku in rezultatih spletnih oglaševalskih akcij. Poročila novega paketa so zasnovana…

Preberi več

Arhiv