Deli

LJUBLJANA, 23.9.2004 iPROM je v sodelovanju z družbo CATI izvedel eno prvih evropskih raziskav o odnosu internetnih uporabnikov do večpredstavnih spletnih oglasov. Raziskava je pokazala, da je za doseganje trženjskih...

LJUBLJANA, 23.9.2004 iPROM je v sodelovanju z družbo CATI izvedel eno prvih evropskih raziskav o odnosu internetnih uporabnikov do večpredstavnih spletnih oglasov. Raziskava je pokazala, da je za doseganje trženjskih ciljev z večpredstavnimi spletnimi oglasi ključnega pomena kompromis med vsiljivostjo in zbujanjem pozornosti. iPROM bo nova znanja o večpredstavnih spletnih oglasih uporabil v okviru svojih svetovalnih storitev pri strateškem spletnem medijskem pozicioniranju naročnikov.

Raziskava je pokazala, da so večpredstavni spletni oglasi v zagonu poželi veliko pozornosti med slovenskimi internetnimi uporabniki. V primerjavi s klasičnimi pasicami so veliko bolj opazni in privlačnejši za klik. Optimalno razmerje med vsiljivostjo in ravnjo pozornosti na primer nudijo večpredstavni oglasi, ki se na ekranu prikažejo desno spodaj. Uporabniki interneta na splošno oglaševalcem svetujejo, naj bodo večpredstavni “out off banner” oglasi ustvarjalni in zanimivi ter naj vedno vsebujejo gumb “zapri” na vidnem mestu. Pravijo tudi, naj bodo oglasi na internetu diskretni ter nevsiljivi.

“Uporabniki še vedno v večji meri ne marajo oglaševanja z nezaželeno e-pošto (spam) in pop-up oglasov, vendar pa tako večpredstavne spletne oglase kot tudi klasične oglasne pasice pogosteje razumejo kot dober vir informacij, na podlagi katerih se odločajo v prednakupnem procesu,” je povedal Matjaž Robinšak iz podjetja CATI.

iPROM je s spletnimi oglasi k sodelovanju pri raziskavi povabil več kot 400.000 slovenskih uporabnikov interneta, na povabila pa se jih je s klikom na oglas odzvalo 28.480. Raziskava, ki sta jo izvedla iPROM in CATI, je obravnavala uporabniške vidike oglasov, kot so priklic posameznih oglasov glede na format in pozicijo, všečnost oglasov, odnos do trženjskih aktivnostih slovenskih uporabnikov interneta ter mnenja o večini naprednih oglasnih sporočil, prikazanih na slovenskih spletnih straneh.

Galerija naprednih oglasov, serviranih prek večpredstavne osnove Media iPROM, je dostopna tukaj.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja