Deli

LJUBLJANA, 23.3.2005 V Sloveniji predstavlja spletno oglaševanje 1 odstotek celotnega oglaševalskega kolača, pri čemer je v lanskem letu obsegalo 750 milijonov SIT. Kljub razmeroma majhnemu deležu pa se spletno oglaševanje vse bolj potrjuje prek uspešnih oglaševalskih akcij, kot je bila lanska Merkurjeva božično-novoletna akcija, ki je potekala v drugi polovici novembra in v decembru na več kot 140 slovenskih spletnih medijih. Spletno medijsko strategijo in načrtovanje akcije so v Merkurju pripravili v sodelovanju s podjetjem iPROM, ki je poskrbelo tudi za izvedbo. Merkur je za ugotavljanje opaznosti akcije naročil raziskavo, ki so jo izvedli v podjetju GfK Gral-Iteo. Rezultati raziskave so pokazali, da je akcija dosegla 12,1-odstotno opaznost, kar je za četrtino več od zgornje meje opaznosti, ki jo dosegajo največje spletne oglaševalske akcije v Sloveniji.

“Opaznost oglaševanja na internetu redko doseže 10 odstotkov, Merkurjeva božično-novoletna akcija pa je to zgornjo mejo presegla za skoraj četrtino, kar je bilo res nadpovprečno,” je poudarila Petra Oseli, vodja področja raziskav storitev v podjetju GfK Gral-Iteo. 12,1-odstotna opaznost je v primerjavi z akcijami, ki jih v GfK Gral-Iteo merijo v okviru projekta Oglaševalski ODMEV, do sedaj najboljši rezultat. Vzorec anketirancev je bil reprezentativen glede na slovensko populacijo v starosti od 15 do 75 let, spol, regijo in tip naselja ter je zajemal 500 anketirancev.

“Poleg nadpovprečne opaznosti Merkurjeve božično-novoletne oglaševalske akcije je bila relativno visoka tudi ocena všečnosti oglaševanja akcije na spletu, s čimer smo lahko vsekakor zadovoljni,” je povedal mag. Dušan Krošl iz tržnih raziskav v Merkurju.

“Kljub temu da v oglaševanju na splošno še vedno velja prevlada tradicionalnih medijev, se je pokazalo, da lahko s pravilno uporabo spletnega oglaševanja dosežemo nadpovprečne rezultate. Pravi izdelki, prilagojena kreativa in strateško spletno medijsko načrtovanje na konkretnih statistikah ter preteklih izkušnjah so se izkazali kot ključni pri doseganju naših rezultatov na področju spletnega oglaševanja,” je poudaril Jure Cvikl, urednik spletnega komuniciranja v Merkurju.

Merkurjeva akcija ne odraža le zrelosti oglaševalskega pristopa pri merjenju učinkov oglaševanja, temveč tudi pomen kakovostnega strateškega načrtovanja in izvedbe akcije na spletu. V iPROMu so spletne oglase za Merkurjevo božično-novoletno akcijo s pomočjo oglasnega strežnika iPROM AdServer standardizirano posredovali na več kot 140 slovenskih spletnih medijev.

V iPROMu sodelujemo z Merkurjem na področju spletnih medijskih strategij, načrtovanja in izvedbe spletnih oglaševalskih akcij že štiri leta, skupaj pa smo izvedli že prek 150 spletnih oglaševalskih akcij. Rezultati Merkurjeve božično-novoletne akcije so odraz pridobljenih izkušenj, pravilne uporabe razpoložljivih možnosti na slovenskem spletu in razumevanja zakonitosti spleta kot medija. Vodilo za uspešno delo pa je Merkurjeva dolgoročna spletna medijska strategija,” je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

iPROM je v lanskem letu za Merkur na slovenske spletne medije posredoval skupno 76 milijonov prikazov spletnih oglasov, s katerimi je Merkur po standardu IAB mesečno dosegal v povprečju 600.000 slovenskih uporabnikov interneta. Spletne oglase za Merkur snujejo v oglaševalski agenciji Creatim Ržišnik & Perc, v lanskem letu pa so za omenjeno družbo izdelali več kot 60 različnih spletnih oglasov.

O podjetju Merkur

Merkur d.d. (www.merkur.si) je največji slovenski trgovec s tehničnim blagom. Na domačem trgu ohranja in utrjuje vodilni položaj med ponudniki metalurških, tehnično-industrijskih, gradbenih in elektrotehničnih izdelkov ter izdelkov za domače mojstre in ostalih tehničnih izdelkov za široko potrošnjo. Poslovanje podjetja zaznamuje tudi hitra širitev prodaje na tuje trge, predvsem razvoj blagovne znamke in maloprodajne mreže na hrvaškem trgu.

O podjetju GfK Gral-Iteo

GfK Gral-Iteo (www.graliteo.si) je vodilna slovenska tržnoraziskovalna hiša in članica mednarodne tržnoraziskovalne organizacije GfK Group, ki ima razvejano mrežo raziskovalnih podjetij v 55 državah sveta. Osnovna dejavnost GfK Gral-Iteoja je načrtovanje in izvajanje kontinuiranih in ad hoc tržnih raziskav s področja izdelkov široke potrošnje, trgovine, farmacije, trajnih dobrin, avtomobilizma, finančnih in drugih storitev. Med dejavnosti podjetja sodijo tudi javnomnenjske in medijske raziskave.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga