Deli

Projektna skupina vodilnih regulatorjev, oglaševalskih agencij, oglaševalcev, medijev in raziskovalnih organizacij v spletni oglaševalski industriji, ki je delovala pod okriljem mednarodne organizacije IAB, je objavila nova določila in industrijske standarde za spletno merjenje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah. Poleg standardizacije meritev je bil glavni cilj projektne skupine prijaznejše spletno oglaševanje prek enostavnejših nakupovalnih in prodajnih postopkov pri oglaševalcih, tržnikih ter založnikih. iPROM je v projektni skupini, sestavljeni iz 33 podjetij in 11 organizacij z vsega sveta, sodeloval kot eno izmed štirih evropskih tehnoloških podjetij. Nove smernice so potrdili vsi ključni regulatorji v svetovni spletni oglaševalski industriji, med njimi American Association of Advertising Agencies, Asia Digital Marketing Association, European Association of Communications Agencies, European Interactive Advertising Association, World Federation of Advertisers ter IAB s svojimi podružnicami. iPROM nova določila že uporablja v svoji tehnološki podpori za oglaševanje s spletnimi oglasi iPROM AdServer.

»Nove smernice izkazujejo našo stalno zavezanost, da postane internet najbolj merljiv medij. V desetih kratkih letih smo naredili velik preskok, saj tržnikom ponujamo popolnoma nove možnosti pri merjenju spletnih oglaševalskih akcij, od standardnega merjenja do mednarodne veljavnosti meritev,« je dejal Greg Stuart, predsednik in izvršni direktor v IAB. »Vsa podjetja, ki so sodelovala pri tem mejniku, pišejo zgodovino naporov za oblikovanje merljivega spletnega oglaševanja.«

Spletna oglaševalska industrija bo lahko z uporabo sprejetega standarda dosegla višjo raven transparentnosti pri izvajanju oglaševalskih akcij na internetu ter zagotovila enotne meritve, ki bodo oglaševalcem in agencijam pomagale pri učinkoviti uporabi interneta kot oglaševalskega medija.

»Ponosni smo, da lahko po več kot petih letih trdega dela danes prispevamo svoje znanje in izkušnje pri oblikovanju mednarodnih standardov v spletni oglaševalski industriji. Uporaba iPROMovega znanja med vodilnimi svetovnimi ponudniki medijskih in tehnoloških rešitev za spletno oglaševanje predstavlja pomembno potrditev naših usmeritev,« je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

Smernice podpirajo skoraj vsi največji svetovni spletni založniki, pa tudi 35 od 37 največjih ponudnikov tehnoloških rešitev za podporo spletnemu oglaševanju. iPROM je svojo tehnološko rešitev za distribucijo, ciljanje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah, iPROM AdServer, že prilagodil novemu standardu.

»Izmenjava izkušenj z vodilnimi strokovnjaki s tega področja nam odpira nova obzorja in poslovne priložnosti ter pomaga pri zviševanju kakovosti storitev, ki jih nudimo našim partnerjem,« je še dejal Cetin.

Nove smernice za spletno merjene in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah so na voljo na spletni strani http://www.iab.net/standards/measurement.asp.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja