Deli

Izsledki iPROMove analize so pokazali, da oglaševalci z novo obliko komuniciranja dosežejo največje število uporabnikov v kategoriji splošnih informativnih spletnih medijev. Pri tem z novim oglasnim formatom dosežejo 70 odstotkov vseh bralcev novic. V kategoriji “šport” je dosegljivih 51 odstotkov uporabnikov, sledita pa kategorija “zabava in prosti čas” z 48-odstotno dosegljivostjo in “poslovne informacije” s 30 odstotki doseženih uporabnikov.

iPROM je analizo, v katero je bilo uvrščenih 846.000 uporabnikov slovenskih spletnih medijev po standardu IAB, izvedel na podlagi zabeležene 15-sekundne neaktivnosti uporabnika na spletnem mediju. Po tem času se mu začne prikazovati komercialni ohranjevalnik zaslona. Čas neaktivnosti uporabnika, po katerem se začne prikazovati ohranjevalnik zaslona, je nastavljiv, vendar se z njegovim podaljševanjem zmanjšuje število dosegljivih uporabnikov.

Dodatne informacije o oglasnem formatu “ohranjevalnik zaslona”

iPROM je nov spletni oglaševalski format za inovativno oglasno komuniciranje z uporabniki spletnih medijev predstavil septembra 2006. Spletnim medijem omogoča pestrejšo ponudbo in povečanje oglasnih prihodkov, s pomočjo programske rešitve iPROM AdServer pa ga je mogoče servirati po vseh sodobnih parametrih za ciljanje. iPROMov nov oglasni format je eden prvih tovrstnih na svetu, namenjen pa je predvsem naročnikom, ki želijo dolgoročno utrjevati svojo prepoznavnost med uporabniki interneta.

Oglas “ohranjevalnik zaslona” se vklopi, ko je uporabnik na spletnem mediju dlje časa neaktiven oziroma ko je brskalnik na tem mediju v neaktivnem oknu. Pri tem je mogoče določiti, po kolikšnem času neaktivnosti uporabnika se oglas prikaže.

iPROM za oglaševalske akcije, izvedene z omenjenim formatom, s pomočjo programske opreme iPROM AdServer zagotavlja vsa standardizirana poročila o poteku akcije, ki vključujejo skupni doseg akcije, število izpostavitev posameznemu uporabniku, neposredno odzivnost in druga poročila v skladu s standardi organizacije IAB.

iPROM naročnikom s pomočjo modula za načrtovanje spletnih oglaševalskih akcij v realnem času ponuja natančne podatke o optimalnem obsegu medijskega zakupa za oglaševanje z “ohranjevalniki zaslona” glede na vedenjske vzorce uporabnikov posameznega medija.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing