Kadar želimo naročnikom predstaviti prednosti digitalnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi oblikami, se vedno znova sklicujemo na njegovo učinkovitost, merljivost, možnost prilagajanja oglasnih akcij v realnem času. Danes so prav te prednosti digitalnega oglaševanja ključne in podjetjem zagotavljajo boljše rezultate z vidika vložka oglaševalskih sredstev. Gorivo sodobnega digitalnega oglaševanja pa so seveda podatki, ki so v teh časih postali zlato. Njihova vse bolj pogosta uporaba pa vedno močneje kliče po uporabi enotnega podatkovnega vira, saj lahko le tako zagotovimo celovit in transparenten vpogled v uspešnost oglasnih akcij.
Podjetja v digitalno oglaševanje vlagajo zaradi njegove učinkovitosti
Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki smo jo v iPROMu v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon izvedli med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Po pomembnosti motivatorjev sledijo še natančne meritve in učinkovita evalvacija oglaševalske akcije (59 %), skladnost z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov (59 %) ter napredno ciljanje in posledično učinkovitejše doseganje ciljnih skupin (55 %).
Celovit pregled nad učinkovitostjo posameznih digitalnih kanalov je ključen
Digitalno oglaševanje se upravlja in prilagaja tako rekoč v realnem času, saj analitiki in upravljalci oglasnih akcij spremljajo rezultate in doseganje ciljev oglasnih akcij v realnem času ter ob tem prerazporejajo sredstva med posameznimi digitalnimi kanali tako, da zagotavljajo najboljše rezultate. V iPROMu stremimo, da izpopolnjujemo svojo obljubo do naročnikov in jim zagotavljamo največ za njihov denar. Brez sodobne tehnologije za centralizirano upravljanje akcij na digitalnih medijih s pantentirano rešitvijo iPROM AdPanel ™ v iPROM Cloud, ki izkorišča potencial umetne inteligence in ga dodatno dopolnjuje s človeškim dejavnikom, bi bilo to precej težje zagotoviti. Predvsem to velja za kampanje, kjer se integrirano uporabljajo različni digitalni kanali ter se med seboj kombinirajo različne oblike in formati oglasov.
Od podatkovnih silosov k celoviti platformi za upravljanje s podatki
V praksi opažamo, da se podjetja soočajo s tem, da so na ravni določene organizacije podatki še vedno v veliki meri shranjeni v silosih, ki med sabo niso povezani. Težnja po združevanju teh podatkov na enotni osnovi oz. platformi je vse večja in mnoga podjetja že aktivno rešujejo ta izziv na ravni celotnega poslovnega sistema. Vsem, ki o tem še ne razmišljajo, v iPROMu svetujemo, da podatke v sklopu digitalnih oglaševalskih akcij združujejo in organizirajo znotraj različnih trženjskih platform, kot so platforme CRM in DMP. Navsezadnje jim tovrstne tehnološke rešitve ponujajo vpogled v nakupne navade njihovih potrošnikov in to v realnem času, posledično pa tudi boljše sprejemanje odločitev v vse bolj nepredvidljivem svetu.
Vpogled v podatke nam omogoča bolj učinkovito načrtovanje oglaševalskih sporočil in izvajanje oglaševalskih akcij
Če so tržniki pred epidemijo COVID-19 verjeli, da poznamo nakupne navade svojih potrošnikov in njihovo medijsko potrošnjo, se je to v zadnjem času zaradi nastalih razmer čez noč korenito spremenilo. Navsezadnje smo zabeležili rekorden obisk digitalnih medijev, naša ekipa za upravljanje oglaševalskih akcij je posledično spremljala nove rekorde števila oglasov, ki smo zato servirali uporabnikom digitalnih medijev. Bilo je navdihujoče spremljati živost digitalnega medijskega sveta, ki se je v veliki meri ohranila še danes (v marcu se je obisk slovenskih digitalnih medijev povečal za 52 odstotkov, v maju pa se je ta odstotek gibal med 20 in 25 odstotki). Brez jasnega vpogleda in optimizacije oglaševalskih akcij v realnem času bi bilo dostaviti pravo vsebino ob pravem času in na pravem mestu praktično nemogoče.
Zaupajte v podatke
Če se še vedno lovite, kako in kam danes usmeriti oglaševalska sredstva, potem vam svetujemo predvsem to, da zaupate podatkom, ki vam kažejo povečan obisk na vaši spletni strani, povečano prodajo v spletni trgovini, boljšo vključenost vaše ciljne skupine v komunikacijo z blagovno znamko in posledično večjo prodajo, predvsem prek digitalnih kanalov ali pospešeno z njimi. Ni enoznačnih rešitev, lahko pa vam podatki povedo, kaj točno pri vaših potrošnikih bolje deluje v določenem času. Na podlagi tega se lažje odločite za spremembe in izboljšave.