Deli

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji - iPROM - Novice iz sveta

Turistična industrija je v razcvetu. Februarja letos je bila druga najhitreje rastoča panoga na svetu, pred zdravstvom, informacijsko tehnologijo in finančnimi storitvami. Za to obstaja več razlogov. Kupna moč milenijcev narašča – do leta 2020 bo njihova poraba samo v ZDA dosegla 1,4 bilijona dolarjev letno, že zdaj pa za dopust letno zapravijo 5000 dolarjev več kot katerakoli druga generacija. V povprečju si na leto vzamejo 35 dni dopusta.

Tudi porast nizkocenovnih letalskih prevoznikov vpliva na več potovanj. Nižji stroški potovanj in višji prihodki mladih lahko pomenijo le eno: več krajših obiskov svetovnih prestolnic, več dopustovanja na plažah in v splošnem več potovanj v tujino.

Marketinški strokovnjaki se zavedajo moči digitalnega na področju potovanj. V letu 2018 so prihodki v segmentu spletnih rezervacij potovanj presegli 92,5 milijona ameriških dolarjev. 41 odstotkov poslovnih aranžmajev in 60 odstotkov počitniških potovanj je opravljenih prek spleta. Nedavna študija je pokazala, da je rezervacija počitniške namestitve – torej le sobe – v povprečju v 36-dnevnem obdobju vključevala 45 različnih točk stika.

Moč podatkov in vpogled v potrošnika

Z udejstvovanjem v družbenih medijih lahko blagovne znamke na področju potovanj – letalske družbe, hoteli in drugi ponudniki – v realnem času pridobijo informacije, kaj potrošnike zanima, in te podatke uporabijo za ponudbo bolj personaliziranih in posledično bolj učinkovitih izdelkov in storitev. Podjetja, ki sodelujejo v ekosistemu družbenih medijev, imajo priložnost boljšega razumevanja tržnih trendov in pridobivanja povratnih informacij, ki lahko izboljšajo njihovo strategijo. Sodelovanje na družbenih omrežjih prinaša tudi prednosti v primeru kriznega komuniciranja. Blagovne znamke, ki so predmet kritik, se lahko vključujejo v pogovore, ko ti še potekajo, preučujejo pritožbe in jih rešujejo.

Pomembna je uporabniška izkušnja

Že nekaj let se veliko govori o revoluciji »mobilno najprej«, kar blagovnim znamkam omogoča doseganje ciljnega občinstva na povsem nov način. Obstajajo klepetalni boti, ki sicer niso povsem dosegli svojega namena. Kar je mogoče videti namesto njih, je t. i. pogovorna trgovina. Blagovne znamke, kot so Burberry, Estée Lauder in Tommy Hilfiger, uporabljajo klepetalne platforme za interakcijo s svojimi strankami in jim tako nudijo bistveno bolj osebno izkušnjo.

Ta vrnitev k dobri, stari storitvi pomoči kupcu, le v digitalni obliki, predstavlja veliko priložnost za blagovne znamke na področju turizma. Čeprav jo trenutno uporabljajo predvsem velike blagovne znamke, je še posebej primerna za manjše, ki se soočajo z več izzivi, in seveda za vse, ki si želijo s svojimi obstoječimi in potencialnimi strankami vzpostaviti bolj oseben odnos.

Personalizacija je v turistični industriji ključna. 90 odstotkov popotnikov po svetu pravi, da standardni postopki glede potovanj niso več dovolj, pričakuje se personaliziran pristop. Zato naj bodo vplivneži in mikro vplivneži pomemben del vsake marketinške strategije, prav tako optimizacija spletnih strani za iskalnike in glasovno iskanje.

Pomembna je vsebina, prilagojena posamezniku

Dober marketing na področju potovanj ne pomeni objavljanja množičnih člankov. Pomembno je ciljni skupini zagotoviti uporabno in navdihujočo vsebino, ustvariti mikro trenutke, na primer kje v New Yorku je mogoče prisluhniti posameznim zvrstem glasbe ali v Sohu naročiti slasten sendvič.

Blagovne znamke morajo izkoristiti prednosti novih tehnologij, da bo njihova vsebina odmevala v ciljni javnosti. Google bo na primer predstavil nov zemljevid obogatene resničnosti in blagovne znamke se bodo morale vprašati, kako ga izkoristiti. Tehnologije obogatene in virtualne resničnosti omogočajo številne, še nepredstavljive možnosti uporabe. Podjetja morajo spremljati trende ter jih vključevati v svoje strategije.

Deli

Arhiv