Deli

IBM in druge velike multinacionalke gradijo svoje virtualne svetove z namenom povezati med seboj tisoče zaposlenih po celem svetu. Kot pravi Nicole Yankelovich, glavna raziskovalka pri Sun Labs: »Zelo težko je ohraniti globalno korporacijsko kulturo z ljudmi, ki so razpršeni po celem svetu. Tehnologija virtualnega sveta pa omogoča ravno to; združiti podjetje in zgraditi korporativno kulturo, kjer so ljudje na »enaki valovni dolžini«. Glavna ideja v ozadju tega, je, da večja povezanost vodi do povečane produktivnosti. Zaposleni pri IBM, na primer, uporabljajo virtualni svet za vse, od sestankov do sodelovanja, treniranja in uvajanja novih zaposlenih.

Virtualni svetovi omogočajo, da uporabniki kjerkoli po svetu uporabijo avatarje, se prijavijo v interaktivno, igrici podobno okolje, tu pa lahko njihovi avatarji opravljajo različne naloge. Podjetjem kot je Sun Microsystems, kjer več kot 50 odstotkov zaposlenih lahko dela od kjerkoli in kadarkoli, nudijo virtualni svetovi odlično priložnost, da ostanejo ti povezani s pisarno, fizično pa jim ni treba biti tam.  

Nekatera podjetja kot so Xerox in Cisco še vedno uporabljajo popularen virtualni svet Second Life, kjer razvijajo korporativne strategije. Vendar pa je vedno več takih (IBM, Sun …), ki zgradijo svoje svetove, saj je tako zasebnost in možnost nadzora precej boljša.

Deli

Arhiv