Deli

Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.

Simon Cetin za MM: Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Peugeot je v začetku leta uvedel novost v avtomobilski industriji; predstavil je prvi pogovorni vmesnik AI za svoj model 2008, ki služi kot ambasador vozila. Ta inovativni sistem temelji na tehnologiji velikih jezikovnih modelov (LLM) in je treniran na avtorski vsebini Peugeota, v znamenju splošne razgledanosti pa uporablja tudi prosto dostopno znanje v velikih jezikovnih modelih.

Kako je potekal razvoj AI vmesnika med slovensko ekipo Peugeota in laboratorijem za avtoregresivne pogovorne sisteme Retoba pa sta Draksler in Cetin po Slovenski marketinški konferenci (SMK) delila tudi v intervjuju v poletni številki Marketing magazina.

Simon Cetin je v pogovoru izpostavil, da je asistent presegel začetne cilje, saj kupca ne vodi zgolj skozi nakup, ampak tudi po nakupu svetuje s tehničnimi navodili in tako še krepi osebni odnos z blagovno znamko. »To je bistvo pogovornega marketinga, ki ga omogoča generativna umetna inteligenca. Ta pristop krepi znamko in odnos s kupcem, pri čemer bodo pogovori v prihodnosti vedno bolj nadomeščali iskanje. Ključno vlogo pri tako imenovanem odnosu človek-stroj bo igrala empatična uporabniška izkušnja, ki jo bomo vdihnili tehnologiji.«

Gregor Draksler je dodal, da so z rezultati izjemno zadovoljni. V dveh mesecih od predstavitve so si uporabniki v pogovorih z AI ambasadorjem Peugeota 2008 izmenjali preko 10.000 vprašanj in odgovorov. Obisk na spletni strani peugeot.si je narasel za 52 odstotkov. Ustvarjenih je bilo 30 odstotkov več prodajnih priložnosti in pripravljenih 28 odstotkov več ponudb v primerjavi z obdobjem pred predstavitvijo. »Številke nakazujejo, da smo s pogovornim vmesnikom kot prodajnim orodjem na pravi poti,« so zadovoljni, zaradi odličnih rezultatov z modelom 2008 pa že razvijajo bota tudi za novi Peugeot 3008.

Vabljeni k branju celotnega prispevka Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga, ki je bil prvotno objavljen v Marketing magazinu (MM 517-518, str. 78-79).

Video študija primera pa je dostopna na tej povezavi.

Deli

O avtorju

Simon Cetin je ustanovitelj in partner v iPROMu.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv