RAZISKAVE
“Podatki o tehnološkem dosegu spletnih oglaševalskih akcij, ki jih naročnikom zagotavljamo s kombinacijo Spletnega Monitorja, nudijo vpogled tudi v učinkovitost kreativne zasnove spletnih oglasov,” je dejal Simon Cetin, direktor…
Izsledki raziskave med 3.300 anketiranci kažejo, da skoraj polovica uporabnikov do interneta dostopa večkrat na dan, večinoma od doma, med intenzivnimi uporabniki pa še vedno prevladujejo moški. Način dostopa…
LJUBLJANA, 23.9.2005 Raziskava, izvedena na podlagi spremljanja vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta, razkriva vplive različnih oblik spletnega oglaševanja na neposredno prodajo izdelkov široke potrošnje prek spleta. Pridobljeni podatki so osnova za…
LJUBLJANA, 12.9.2005 Analiza, ki so jo opravili v družbi iPROM, temelji na vzorcu 856.752 uporabnikov interneta, ki so avgusta 2005 dostopali do slovenskih spletnih medijev. Vpliv brisanja piškotkov…