Deli

LJUBLJANA, 23.9.2005 Raziskava, izvedena na podlagi spremljanja vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta, razkriva vplive različnih oblik spletnega oglaševanja na neposredno prodajo izdelkov široke potrošnje prek spleta. Pridobljeni podatki so osnova za...

LJUBLJANA, 23.9.2005 Raziskava, izvedena na podlagi spremljanja vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta, razkriva vplive različnih oblik spletnega oglaševanja na neposredno prodajo izdelkov široke potrošnje prek spleta. Pridobljeni podatki so osnova za načrtovanje oglaševalskih akcij in ciljanje, ki ustvarja največje število naročil ob najnižjih stroških medijskega zakupa.

Obsežno analizo, ki je ena izmed prvih te vrste v svetu, sta pričela izvajati vodilno podjetje za direktni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi, Studio Moderna, in podjetje iPROM, specializirano za spletno medijsko načrtovanje in izvedbo spletnih oglaševalskih akcij. Studio Moderna je izbral iPROM kot partnerja pri evalvaciji spletnega oglaševanja, podjetji pa sta prvo izmed analiz na slovenskih spletnih medijih izvedli na primeru Top Shopovega fitnes portala Fit-on.net.

»Merjenje vseh učinkov in vplivov ne le spletnega oglaševanja, temveč vseh vidikov spletnih kampanj, vključno s samim postopkom naročanja, je brez dvoma ključno za ustvarjanje realnega donosa na investicijo v spletno trženje,« je povedal Rok Hrastnik, E-commerce Manager podjetja Studio Moderna. »Internet omogoča natančno sledljivost večine elementov spletnih oglaševalskih akcij. Podatki tudi kažejo, da se dejavniki uspešnosti močno razlikujejo od oglaševanja v ostalih medijih, kar še prav posebej poudarja nujnost stalnih meritev in optimizacije. Neuporaba tovrstnih podatkov pomeni metanje sredstev skozi okno. Hkrati nam pridobljeni podatki in razvite metodologije omogočajo nudenje naprednih storitev spletnega direktnega marketinga zunanjim partnerjem, s čimer lahko zagotovimo maksimalno povrnitev investicije v spletne akcije, tako v Sloveniji kot tudi na celotnem trgu Srednje in Vzhodne Evrope.«

Prvi rezultati, pridobljeni s posebno programsko opremo v sklopu iPROMove tehnološke rešitve za distribucijo, ciljanje in sledenje spletnim oglasom, iPROM AdServer, kažejo, da je uporabnik, ki je izvedel nakup, to storil po tem, ko je bil spletnemu oglasu izpostavljen v povprečju 16,9-krat, od prvega prikaza oglasa do izvedbe nakupa pa je minilo v povprečju 12,4 dneva. Merjenje vključuje še povprečni čas od prvega prikaza spletnega oglasa uporabniku do prijave na obveščanje po elektronski pošti, ki je pri tem merjenju znašal 10 dni, povprečno potrebno število izpostavitev oglasu, ki jim sledi prijava na obveščanje po elektronski pošti ter potrebno število prikazov za direktni odziv na oglas in druge pomembne parametre. Prvi del analize je potekal na 85 slovenskih spletnih medijih, vključenih v oglaševalske akcije, za namene testiranja pa je bilo uporabljenih prek 50 različnih spletnih oglasov.

»Studio Moderna z rešitvami podjetja iPROM trenutno spremlja 67 parametrov, ki vplivajo na uspešnost spletnega oglaševanja,« je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Zakonitosti, ki veljajo za tradicionalne medije, so na spletu, ne glede na to, ali gre za utrjevanje blagovne znamke ali pa za direktno prodajo, velikokrat postavljene na glavo. Prenašanje vzorcev načrtovanja in izvedbe oglaševalskih akcij s tradicionalnih medijev na splet pa je mnogokrat neučinkovito. Studiu Moderna bodo pridobljeni podatki omogočili oblikovanje strategije za osvojitev vodilnega položaja med uporabniki interneta v svojem segmentu.«

Gre za eno prvih tovrstnih raziskav, pridobljeni podatki pa bodo Studiu Moderna omogočili natančno načrtovanje, ciljanje in optimizacijo spletnih oglaševalskih akcij na podlagi konkretnih številk. Tako je mogoče maksimalno povečati povračilo vlaganj v spletno oglaševanje. Studio Moderna bo pridobljene podatkovne baze uporabljal za optimalen spletni medijski zakup in ciljanje, ki bo ustvarilo največje število naročil ob najnižjih stroških medijskega zakupa oziroma bo zagotavljalo najugodnejšo točko preseka. Podobne akcije in meritve bodo v sodelovanju s podjetjem iPROM izvajali na področju celotne Srednje in Vzhodne Evrope.

Doslej izvedene akcije so potekale na slovenskih spletnih medijih, kot so 24ur.com, CikCak.si, Delo.si, Finance-on.net, Matkurja.com in Mobisux.com, Ona-on.com, Raziskovalec.com, SiOL.net ter Slowwwenia.com. Zajele so tudi medije Ilirija.com, MojeDelo.com in Racunalniske-Novice.com, Vzajemci.com ter Zdravje.biz in ostale.

O podjetju Studio Moderna

Studio Moderna je vodilno podjetje za direktni marketing v Srednji in Vzhodni Evropi. S svojo edinstveno infrastrukturo je edino podjetje, ki je prisotno na 20 srednje- in vzhodnoevropskih trgih, na katerih ima doseg 355 milijonov potrošnikov. V podjetju stremijo k razvoju celovitih in stroškovno učinkovitih marketinških rešitev s prilagajanjem marketinških kampanj specifičnim lokalnim kulturam. Centri Studia Moderna na leto opravijo 6 milijonov klicev in zaposlujejo 600 izredno usposobljenih ter izkušenih agentov. Podjetje ima strokovno znanje in več kot 12-letne izkušnje na področju direktnega marketinga in zadovoljevanja potreb kupcev.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli