Deli

V letu 2019 bo povprečen čas, ki ga Američani dnevno namenijo medijem, znašal 12 ur in 9 minut. Uporabniki bodo tudi letos največ časa namenili digitalnim medijem, in sicer več kot polovico časa celotne medijske potrošnje, napoveduje raziskava Time Spent With Media 2019.

Pri medijski potrošnji kraljujejo digitalni mediji iPROM Novice iz sveta

V letošnjem letu bo povprečen čas, ki ga Američani namenijo medijem, znašal 12 ur in 9 minut na dan, v naslednjem letu pa naj bi se ta še povečal, napoveduje raziskava Time Spent With Media 2019. Pri branju raziskave je treba upoštevati, da se ob npr. uporabi dveh naprav hkrati čas šteje dvojno. V povprečju naj bi potrošniki naslednje leto z mediji dnevno preživeli kar 4 minute več kot letos. To bo predvsem posledica velikih dogodkov, kot so ameriške predsedniške volitve in olimpijske igre.

Največja medijska potrošnja bo tudi letos izmerjena na digitalnih medijih, ki predstavljajo več kot polovico vse merjene medijske potrošnje. Američani bodo tako digitalnim medijem dnevno posvetili povprečno 6 ur in 35 minut. Sledi televizija, ki pa jo bodo Američani spremljali skoraj za polovico manj kot digitalne medije – za kar 3 ure manj. Z 1 uro in 20 minutami na dan sledi radio, časopisi in revije pa zasedajo zadnji mesti.

Na splošno je velik zmagovalec digitalni video, saj predstavlja alternativo tradicionalni televiziji. Z digitalno televizijo in vsebinami OTT uporabniki niso več pasivni prejemniki, ampak postajajo aktivni ustvarjalci svojega medijskega dne. Zaslug za povečanje medijske potrošnje pa ne smemo pozabiti pripisati niti digitalnemu zvoku. Povprečen čas, ki ga Američani dnevno posvečajo pametnim zvočnikom, bo do konca leta 2019 znašal 1 uro in 20 minut.

Zanimivi pa so tudi podatki na svetovni ravni. Veliko vlogo pri medijski potrošnji igra stopnja razvoja določene kulture oz. države. Ljudje v Indiji tako medijem dnevno namenijo kar 7,5 ure manj od Američanov. Vseeno pa tehnološki razvoj države ni edini, ki vpliva na medijsko potrošnjo. Za primer lahko vzamemo primerjavo med ZDA in Kanado. Pametne telefone v Kanadi uporablja 81,6 % prebivalcev, v ZDA pa 80,5 %, Kanadčani pa medijem namenijo povprečno 2 uri manj od Američanov.

V Sloveniji se uporaba pametnega mobilnega telefona še vedno povečuje in dosega 84 % slovenskih uporabnikov interneta. Trend visoke medijske potrošnje na digitalnih medijih je tako seveda prisoten tudi v Sloveniji in prav zato je priporočljivo, da marketinški strokovnjaki svoja sredstva vlagajo tja, kjer je največ zanimanja s strani potrošnikov.

Deli

Arhiv