Zaposlimo vodjo oddelka za upravljanje družbenih medijev (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo vodjo oddelka za upravljanje družbenih medijev (m/ž)

Pridruži se iPROM-ovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Podatki-so-kolesje-odlocitev-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Premrn

Podatki so kolesje odločitev

»Data feeds action«: misel, ki se mi je z letošnjega Web Summita najbolj vtisnila v spomin. Z njo se zelo strinjam in jo vse bolj vpeljujem v vsakdanje delovne procese. Kot programer sem del ekipe, ki skrbi za razvoj internih analitičnih orodij in nadgradnjo našega strežniškega sistema, zato lahko še z večjo gotovostjo potrdim, da prihodnost digitalnega oglaševanja, razvoj in naložbe vse bolj usmerjajo podatki. Oziroma obvladovanje le-teh.

Preberi več
Bomo kmalu rekli zbogom ročnemu zakupu na digitalnih kanalih? - iPROM - Novice iz sveta

Bomo kmalu rekli zbogom ročnemu zakupu na digitalnih kanalih?

Programatični zakup bo prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov. Po besedah Tomaža Tomšiča, direktorja razvojnega oddelka v iPROM-u, ima tudi v Sloveniji ta oblika zakupa velik potencial. Tudi zato, ker že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev.

Preberi več
Izšla je nova tiskana različica iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov - iPROM Novice

Izšla je nova tiskana različica iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov

S ponosom najavljamo, da smo izdali tretjo tiskano verzijo iPROM-ovega Slovarja digitalnih izrazov, ki obsega prek 330 gesel. Podnaslovili smo ga s Programmatic update 2017, saj aktualna različica vključuje številne nove izraze s področij, ki narekujejo smernice razvoja digitalne stroke v prihajajočem letu. Aktualna e-različica slovarja je dostopna na našem spletnem mestu, tiskan slovar pa bo konec leta na voljo v Narodni in univerzitetni knjižnici pa tudi v izbranih knjižnicah slovenskih fakultet.

Preberi več

iPROM in Valicon z novo raziskavo o medijski potrošnji: televizija aktivno spodbuja uporabo interneta

Izsledki raziskav o medijski potrošnji ter hkratni uporabi televizije in interneta podjetij iPROM in Valicon kažejo, da večina uporabnikov za dostop do interneta uporablja mobilne naprave. Rezultati potrjujejo, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta, še posebej med mlajšimi. Kar 71 odstotkov vseh uporabnikov med gledanjem televizije sočasno uporablja internet – bodisi za družbena omrežja, e-pošto ali za brskanje po spletnih straneh.

Preberi več
Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kako povečati konverzije? Izboljšajte delovanje spletnega mesta.

Vsi strokovnjaki na področju digitalnega marketinga se strinjamo v eni točki: uporabniki so vse bolj pozorni na zunanjo podobo in delovanje vašega spletnega mesta. Še tako majhna sprememba lahko odločilno vpliva na to, ali boste svojega uporabnika na strani uspeli zadržati dovolj časa, da ga prepričate v želeno dejanje.

Preberi več
Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016

Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Preberi več
Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Plaz digitalne preobrazbe je dosegel oglaševanje

V dobi družbenih medijev, mobilnih in digitalnih kanalov tudi oglaševanje dobiva novo podobo.

Preberi več
Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več

Arhiv