Deli

iPROM panožni pregled: finance

Preberi več
Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Denarnice potrošnikov so pripravljene na praznike. Ste tudi vi?

Prihaja obdobje v letu, ko gredo denarnice nekoliko lažje iz žepa, ne glede na njihovo vsebino. Veleblagovnice se obarvajo v božično-novoletne barve, naše misli pa prevevajo dileme, kako z darilom kar najbolj razveseliti svoje najbližje, prijatelje, pa tudi poslovne partnerje. V tokratnem blogu pa pišem o darilu, ki ga letos lahko podarite svoji blagovni znamki. To je premišljena, natančno načrtovana in izvedena digitalna kampanja, s katero bo zaključek fiskalnega leta uspešnejši.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Medijska potrošnja 2018

Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži padec dosega, a še vedno ostaja med mediji z najvišjim dosegom med uredniškimi medijskimi vsebinami, medtem ko novičarski portali, spletne strani in družbena omrežja beležijo njegovo rast. Povečujeta se tudi obisk spletnih trgovin ter uporaba klepetov in video klicev. Med posameznimi generacijami, vključenimi v raziskavo podjetij iPROM in Valicon, se pojavljajo značilne medgeneracijske razlike, saj med mlajšimi generacijami, predvsem pri generacijah Y in Z, že danes beležimo drugačne, manj linearne vzorce medijske potrošnje.

Preberi več
Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni - iPROM - Novica iz sveta

Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni

Televizijski oglaševalci zaradi rastočega trenda uporabe več zaslonov hkrati težje dosegajo svoje ciljno občinstvo.

Preberi več
Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov  - iPROM - Novice iz sveta

Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov

Distribuirana elektronska denarnica kriptovalut v okviru tehnologije veriženja blokov bi lahko pomembno spremenila digitalno oglaševanje. A oglaševalci so previdni glede tega, ali bo razvijajoča se tehnologija izboljšala stvari.

Preberi več
Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov? - iPROM - Novica iz sveta

Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov?

S povečano ozaveščenostjo potrošnikov o uporabi in zlorabi podatkov postaja vedno večja odgovornost podjetij, da zaščitijo in odgovorno upravljajo s podatki svojih strank.

Preberi več
Povezana televizija je nova zvezda oglaševalske tehnologije - iPROM - Novice iz sveta

Povezana televizija je nova zvezda oglaševalske tehnologije

Uporaba povezane digitalne televizije raste. V ZDA za letošnje leto pričakujejo 8,1-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom.

Preberi več
Na iPROMu iščemo digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) - iPROM - Novice

Na iPROMu iščemo digitalnega analitika/svetovalca (m/ž)

K sodelovanju vabimo izkušenega digitalnega analitika/svetovalca (m/ž) z odličnim razumevanjem digitalnega marketinškega okolja in digitalnih orodij ter izvrstnim znanjem obdelave podatkov v večkanalnem okolju z namenom ustvarjanja poslovnih priložnosti za naročnike iz različnih dejavnosti.

Preberi več
Metrike e-poštnega marketinga: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

E-poštni marketing: Kako izboljšati konverzijsko stopnjo vaših e-sporočil

V prejšnjem zapisu na temo e-poštnega marketinga smo spoznali glavne metrike za spremljanje uspešnosti svojih e-poštnih sporočil, danes pa delim nekaj namigov za morda najbolj zanimivo izmed njih – konverzijsko stopnjo e-poštnega marketinga.

Preberi več
Zakaj je pomembno, da marketinški strokovnjak postane napreden uporabnik podatkov? - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj je pomembno, da marketinški strokovnjak postane napreden uporabnik podatkov?

Če želite v današnjem svetu »mobilno najprej« ostati konkurenčni, je priporočljivo, da je vaš oddelek za marketing podkrepljen z analitičnimi znanji ter da zna zbrane podatke tudi analizirati in interpretirati – od vpogleda v vedenje potrošnikov do ključnih trendov in splošne uspešnosti marketinških aktivnosti blagovne znamke.

Preberi več

Arhiv