Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid? - iPROM - Novice iz sveta

Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid?

Vse večja priljubljenost preddražbe (ang. header bidding) med oglaševalci je močno povečala količino zajetih podatkov, ki jih ustvarjajo platforme za povpraševanje (DSP) po oglasnem prostoru na digitalnih medijih. Ob tem nastajajo sledi podatkov (ang. data exhaust), ki so odsev spletnih aktivnosti uporabnikov.

Preberi več
Umetna inteligenca v oglaševanju - resničnost ali le krilatica? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Umetna inteligenca v oglaševanju – resničnost ali le krilatica?

Današnja aplikativna vrednost umetne inteligence v digitalnem oglaševanju.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: ODNOS SLOVENSKIH PODJETIJ DO DIGITALNEGA OGLAŠEVANJA

V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon pripravljamo raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero želimo preveriti, koliko bodo podjetja namenila za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2019 ter kaj so ključni dejavniki pri izboru kanalov in snovanju digitalnih oglaševalskih strategij.

Preberi več
Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca bo vplivala na razvoj oglaševanja

Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti.

Preberi več
Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Pravila in trendi digitalnega oglaševanja, ki jih upoštevajo najuspešnejše banke in zavarovalnice

Vse panoge se pospešeno digitalizirajo, finančna panoga pa je po številu in uvajanju inovacij v panogo med vodilnimi. Spremembe v finančni industriji so posledica decentralizacije finančnih storitev, sprememb v nakupnih navadah potrošnikov ter vse večjega števila prebojnih inovacij, ki jih v poslovne modele vnašajo različna tehnološka podjetja (fin-tech).

Preberi več
Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov

Oglaševalci vedno več vlagajo v umetno inteligenco in iščejo inovativne načine za izboljšanje poslovanja, saj avtomatizira različne naloge. Njena največja moč je v tem, da pomaga strokovnjakom za marketing hitro razumeti in izluščiti bistvo iz velikih količin zbranih podatkov.

Preberi več
Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Inovacije in novosti v programatičnem oglaševanju

V 2018 bo programatično zakupljenih že 80 odstotkov oglasov.

Preberi več
Zaposlimo sodelavca za razvoj novih poslov (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo »New business development managerja« (m/ž)

Pridruži se iPROMu in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja - iPROM - Novice iz sveta

Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja

Po eMarketerjevih napovedih naj bi oglaševalci v Nemčiji v letošnjem letu 31,9 odstotka vseh oglaševalskih sredstev namenili digitalnim kanalom.

Preberi več
Nobena kriptojuha se ne poje tako vroca, kot se skuha - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Nobena kriptojuha se ne poje tako vroča, kot se skuha

Pogled v preteklost, sedanjost in prihodnost uporabe tehnologije veriženja podatkovnih blokov v namene digitalnega oglaševanja.

Preberi več

Arhiv