Oglaševanje na osnovi podatkov: Analiza prodajnih podatkov in taktike digitalnega oglaševanja, ki neposredno pospešujejo prodajo (4. del) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič - Naslovna

Oglaševanje na osnovi podatkov: Analiza prodajnih podatkov in taktike digitalnega oglaševanja, ki neposredno pospešujejo prodajo (4. del)

Blagovne znamke, ki imajo jasno določeno podatkovno marketinško strategijo ter vpogled v potrebe svojih potrošnikov, le-te s prilagojenimi aktivnostmi nagovarjajo bolj celostno in učinkovito.

Preberi več
Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji  - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Preberi več
Družbeni mediji pospešujejo prodajo - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji pospešujejo prodajo

Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.

Preberi več
Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje - iPROM - Novice iz sveta

Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje

Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.

Preberi več
Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah - iPROM - Novice

Nove izkušnje odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah

Simon Cetin se je o motiviranju in zagotavljanju zadovoljstva zaposlenih v podjetju iPROM pogovarjal z Marketing Magazinom. V prispevku je pojasnil, zakaj so za spodbujanje kreativnosti pomembne nove izkušnje, ki odpirajo obzorja in premikajo meje v glavah.

Preberi več
Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov?

Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.

Preberi več
Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo

Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.

Preberi več
Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo

Vsak potrošnik je poseben in vsak si želi posebne potrošniške izkušnje. Vseeno pa marketinški oddelki včasih pozabijo na pomen personalizacije in ustvarjajo prepad med pričakovanji potrošnikov in dejansko potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin

Uporabniki na mobilnih napravah preživimo vse več časa, mobilno oglaševanje pa je v razcvetu. Prav letos se je prvič zgodilo, da je bilo mobilnim napravam namenjenega več časa kot televiziji.

Preberi več
iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta - iPROM - Novice

iPROM prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt leta

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na festivalu WEBSI Spletni prvaki 2019 prejel nagrado za najbolj učinkovit digitalni projekt 2019 (»Use of data«) za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več

Arhiv