Digitalnim medijem namenjenega več časa kot tradicionalnim - iPROM - Novice iz sveta

Digitalnim medijem namenjenega več časa kot tradicionalnim

Lani so odrasli Britanci več časa namenili digitalnim medijem kot tradicionalnim, kar se je zgodilo prvič doslej.

Preberi več
Delovno mesto: Front-end razvijalec/oblikovalec (m/ž) - iPROM novice

V iPROMu iščemo dva front-end razvijalca/oblikovalca (m/ž)

V iPROMu iščemo dva nova sodelavca, hibrida med front-end razvijalcem in oblikovalcem. Pridruži se nam in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! iPROMovci smo ekipa že več kot 40 strokovnjakov za Ad-Tech in digitalni marketing, naša strast pa so nove tehnologije in inovativni koncepti. Že 20 let premikamo meje digitalnega marketinga in smo največji zakupnik prostora v digitalnih medijih v regiji Adriatik.

Preberi več
2020: leto hiperpersonalizacije (1.del) - iPROM-  Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

2020: leto hiperpersonalizacije (1.del)

Zgradite močnejše odnose s svojimi potrošniki s še bolj usmerjeno in povezano izkušnjo.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Poznaš orodja za upravljanje s platformo Google Ads? Si želiš razviti svoje kompetence in delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads, obenem pa te ne prestrašijo velike količine podatkov? Se znajdeš tudi v drugih platformah, ki omogočajo iskalni marketing? Poznaš obnašanje uporabnikov v posamezni fazi nakupnega procesa? Slediš smernicam razvoja in upravljanja blagovnih znamk na spletu ter imaš ideje, kako njihove rezultate še izboljšati? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih

V tekmi s konkurenco ne pozabite na standarde varnosti in zasebnosti.

Preberi več
Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi

Največje svetovne blagovne znamke govorijo o pomenu identitete in izvajajo marketinške kampanje, ki temeljijo na ljudeh.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več
Tehnologije krojijo svet - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologije krojijo svet

Tehnologije – od obogatene resničnosti do umetne inteligence – spreminjajo naša življenja in način poslovanja podjetij.

Preberi več
Vabam za klike je odklenkalo - iPROM - Novice iz sveta

Vabam za klike je odklenkalo

Z vabami za klike, ki se jih uporablja v digitalnih marketinških taktikah, je konec. Znaki za to so povsod, če veste, kje jih iskati.

Preberi več

Arhiv